اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین هفته مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور

محمدی‌ابهر دربی همدان را قضاوت می‌کند

در نخستین هفته مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور 2 نماینده فوتبال همدان به مصاف هم می‌روند که 3 داور از استان زنجان کار قضاوت این مسابقه را بر عهده دارند.

محمدی‌ابهر دربی همدان را قضاوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تنور مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با انجام مسابقاتی در شهرهای مختلف کشور آغاز شده است.

در مسابقات این فصل، 60 تیم حاضر در گردونه رقابتی این مسابقات بر اساس تقسیم‌بندی و تصمیم کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال تیم‌های حاضر در پنج گروه 12 تیمی با هم جدال خواهند کرد که در نهایت 2 تیم جواز حضور به دور بعد را کسب خواهند کرد.

در دور دوم این مسابقات 12 تیم برتر گروه‌های پنج‌گانه به همراه 14 تیم برتر فصل گذشته در 2 گروه 13 تیمی گروه‌بندی می‌شوند و در نهایت 2 تیم اول و دوم از هر گروه جواز حضور در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را کسب خواهند کرد.

بر اساس تصمیم و رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم ذوب و فلزات مجوز حضور در این رقابت‌ها را پیدا کرده و امسال 2 نماینده از استان در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارند.

شهرداری همدان و ذوب و فلزات بهار همدان در رقابت‌ها هم گروه شدند و این بر جذابت این رقابت‌ها افزوده است.

بر این اساس نمایندگان فوتبال استان همدان با 10 تیم از جمله شهرداری نقده، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، شهرداری بانه، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌احمر ایلام و آذرکوثر تبریز هم‌گروه هستند.

در نخستین هفته این مسابقات شهرداری همدان و ذوب و فلزات بهار باید به مصاف هم بروند و داربی شهر همدان را انجام بدهند.

بر اساس اعلام کمیته و دپارتمان داوران فدارسیون فوتبال مجید محمدی‌ابهر، سعید جعفرایوار و سردار نجفی، هر سه از زنجان حسین کمکی از همدان داور چهارم و همچنین مجتبی کرمی از کرمانشاه به عنوان نماینده فدارسیون فوتبال برای این مسابقه حساس انتخاب شدند.

دربی همدان بین 2 تیم ذوب و فلزات بهار و شهرداری همدان امروز سه‌شنبه 19 شهریور ساعت 16:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول