اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بافت:

زوج موفق سارق در بافت دستگیر شدند

زوج سارق غیربومی لوازم و محتویات خودرو که از استان‌های همجوار به بافت مهاجرت کرده بودند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

زوج موفق سارق در بافت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، زوج سارق غیربومی لوازم و محتویات خودرو که از استان‌های همجوار به بافت مهاجرت کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

علی محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این زمینه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در سطح شهرستان، دستگیری عامل یا عاملان ارتکاب جرم در دستور کار ماموران کلانتری 11 بافت استان کرمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی، مظنون اصلی پرونده را شناسایی کرده و روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

محمدی بیان داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به سه فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان بافت اعتراف کرد که در ادامه روند پیگیری پرونده، ماموران انتظامی همسر وی را نیز به جرم مشارکت در سرقت‌ها دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت عنوان کرد: سارقان در اظهارات خود به پلیس اذعان داشتند که با کمین در نزدیکی بانک‌ها و پارک‌ها پس از شناسایی طعمه و مالکان خودروها که برای اخذ وجه یا کارهای بانکی به داخل بانک مراجعه می‌کردند در کمتر زمان ممکن اقدام به سرقت لوازم داخل خودروی آنان می‌کردند.

محمدی گفت: این زوج سارق که غیربومی نیز هستند و از استان‌های همجوار به بافت مهاجرت کرده‌اند، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده و با صدور قرار وثیقه روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول