اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور چهارم جام حذفی کشور صورت می‌گیرد

رونمایی از الوند مدل 92 در همدان

بعد از کش و قوس فراوان سرانجام مدیران تیم فوتبال الوند تصمیم به تیم‎‌داری کردند و امروز در جام حذفی از الوند مدل جدید رونمایی خواهد شد.

رونمایی از الوند مدل 92 در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال الوند یکی از دو نماینده فوتبال همدان در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بعد از اخبار ضد و نقیضی که از انصراف این تیم شنیده می‌شد امروز با قاطعیت برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود به میدان می‌رود.

تیم فوتبال الوند که سرگذشت جالبی دارد تا به نام این تیم در کشور شناخته شود با کش و قوس‌های فراوان امسال برای حضور در سطح بالای فوتبال ایران آماده می‌شود.

سفیدپوشان الوند در گذشته با نام شهرداری همدان از لیگ استانی همدان شروع کرده و بعد از گذشتن از هفت‌ خوان لیگ دسته 2 و 3 با بی‌تدبیری اعضای شورای سوم شهر همدان به باشگاه پاس واگذار شدند.

تیم پاس نوین در سایه پاس بزرگ زیاد دوامی نداشت و تنها یک سال یدک‌کش اسم پاس شد و بعد از واگذاری این تیم به هیئت فوتبال مدیران کنونی الوند وارد عمل شدند و یک تیم حاضر آماده دسته دومی را بدون هیچ دردسری تحویل گرفتند.

فوتبالی بودن مالکان این باشگاه یعنی بهرام یدی و علی سیفی‌زارعی باعث شد تا خیلی زود با هدایت رضا طلایی‌منش با نایب قهرمانی در لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کنند تا استان دارای دو تیم در یک لیگ شود.

حضور نخستین باره الوندی در لیگ یک باعث شد تا خیلی زود نام این تیم در فوتبال ایران گل کند و با نتایج خیره‌کننده‌ای که به دست آوردند تا هفته‌های پایانی خود را برای صعود به لیگ برتر مطرح کرده بودند.

حواشی، که این روزها قاتل بسیار از قشنگی‌های ورزش به خصوص فوتبال شده دست از سر تیم الوند و شاگردان رضا طلایی‌منش برنداشت و در حالی که در چهار هفته به مسابقات سال گذشته در کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر بودند نتوانستند از حاشیه مصون بمانند و به عنوان چهارمی گروه خود اکتفا کردند.

الوندی‌ها امسال با حفظ نیمی از بازیکنان سال گذشته و اضافه کردن تعداد دیگر بازیکنان تازه‌نفس و جوان برای حضوری بهتر از سال قبل خیلی زود دست به‌ کار شدند و با ابقای کادر فنی صد در صد بومی برای حضور بهتر نسبت به سال قبل، تلاش خود را شروع کردند.

کادر فنی تیم فوتبال الوند امسال با هادی زرین ساعد، علیرضا شاهسوند، رضا حاتمی، محمدابراهیم خسروی، محمدجواد رحیمی، مجتبی انصافی، محسن خدابنده‌لو، سیدجمال معصومی، قاسم اکبری، مرتضی عزیزمحمدی، روح‌الله عبداللهی، مهدی فتحی‌زاده، حمید گلزار‌ امجد، حسین کاظمی، مصطفی مهدوی‌کیا، علی‌اصغر عاشوری‌، حامد ریاحی‌کجور، هادی بلوری، صدرا بهبانی، پوریا آریاکیا، شهرام کوثری، محمدرضا احمدی‌نیا، مجید جلال‌پور، آرمین طلایی‌منش، مسعود رمضانی، محسن لطفی به مصاف حریفان می‌روند.

امروز یکشنبه 24 شهریور ساعت 16:30 شاگردان رضا طلایی‌منش در مسابقات جام حذفی و دور چهارم این رقابت‎‌ها میزبان تیم معاون ورزشی جزیزه کیش خواهد بود و به نوعی از الوند 92 رونمایی خواهد شد.

الوند با استفاده از بازیکنان بومی و تلفیق آنان با بازیکنان باتجربه غیر بومی و استفاده از کادر فنی کاملاً بومی و حمایت بخش خصوصی می‌تواند طلایه‌دار فوتبال همدان باشد.

فوتبال همدان از سال‌های قبل و در لیگ ‌تخت‌جمشید حضوری پرقدرت داشته، اما در لیگ حرفه‌ای با داشته‌های خوب نتوانسته عرض اندام کند.

به طور حتم حضور تیم الوند می‌تواند باعث آشتی فوتبالی‌های قدیم و هواداران این تیم با ورزشگاه باشد.

---------------------

فرشید گل‌محمدی

---------------------

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول