اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ برتر پیشکسوتان استان تهران صورت گرفت

تساوی تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و منتخب شهرری

تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و تیم منتخب شهرری در چارچوب مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ برتر پیشکسوتان استان تهران با نتیجه 2 بر 2 رضایت دادند.

تساوی تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و منتخب شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و تیم منتخب شهرری در چارچوب مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ برتر پیشکسوتان استان تهران به نتیجه 2 بر 2 مقابل هم رضایت دادند.

گل‌های تیم پرسپولیس در این مسابقه که در ورزشگاه شهید مدرس شهرری برگزار شد، توسط بهروز سلطانی و بهنام ابوالقاسم‌پور به ثمر رسید و تیم منتخب پیشکسوتان شهرری توسط رحمت قمی و تقی عصمتی به گل رسیدند.

تیم پرسپولیس در این مسابقه با حضور ستارگان دهه شصت همچون نادر باقری، سعید نعیم آبادی، ضیاء عرب شاهی، جواد حسن زاده، نجم‌الدین بخشی، حمید صالح‌زاده به میدان آمد و ناصر محمدخانی و محمد پنجعلی به دلیل مصدومیت از روی نیمکت، بازی را تماشا می‌کردند.

بر پایه این گزارش، پسشکسوتان شهرری با احتساب این نتیجه با سه تساوی، یک برد و یک باخت در جدول 12 تیمی لیگ برتر پیشکسوتان استان تهران، جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد.

انتهای پیام/2462/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول