اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری 2 دیدار

هفته نخست رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های قزوین پیگیری می‌شود

هفته نخست رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قزوین فردا با انجام دو دیدار پیگیری می‌شود.

هفته نخست رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های قزوین پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته نخست این مسابقات ابتدا تیم‌های همشهری مهراندیش و شهرداری ضیاآباد در ورزشگاه 22 بهمن این شهر مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و سپس تیم پدیده تات تاکستان با دیگر همشهری خود تیم توآراد در ورزشگاه 15 خرداد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

البته پیش از این در نخستین دیدار هفته نخست مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های استان از ساعت 16 امروز تیم‌های آستو آبیک با کاسپین نوین البرز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این بازی در ورزشگاه تختی آبیک برگزار خواهد شد.

هفته نخست رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های استان بیست و ششم شهریورماه با برگزاری دو دیدار باقیمانده به پایان می‌رسد که در راستای آن تیم پرسپولیس قزوین در ورزشگاه شهید رجایی میزبان طلایه‌داران سرخپوش بویین زهرا خواهد بود و تیم نام‌آوران تاک مهر تاکستان نیز در ورزشگاه 15 خرداد این شهر از تیم شاهین نوین آبیک پذیرایی خواهد کرد.

رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های استان با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که در این بین تیم‌های مهراندیش و شهرداری ضیاآباد، پدیده تات، توآراد و تاک مهر تاکستان، استو و شاهین نوین آبیک، کاسپین نوین البرز، پرسپولیس قزوین و طلایه‌داران سرخپوش بویین زهرا تیم‌های حاضر شده در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

به هر حال برگزاری لیگ فوتبال باشگاه‌های استان می‌تواند این نکته قابل توجه را به همراه داشته باشد که با برنامه‌ریزی منظم می‌توان ترتیب یک لیگ پویا و فعال را در بالاترین سطح استان پایه‌ریزی کرد تا این لیگ بتواند استعدادهای ناشناخته را برای فوتبال استان به ارمغان آورد.

اگرچه با توجه به نبود زیرساخت‌ها و امکانات به مراتب ضعیف در ساختار باشگاه‌ها چنین نیازی از لیگ فوتبال استان سخت و دشوار به نظر می‌رسد، اما به طور حتم اگر مسئولان هیئت فوتبال استان با صداقت در راستای فعالیت‌های ورزشی خود گام بردارند و باشگاه‌ها و هیئت فوتبال شهرستان‌ها هم با وجود اینکه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، به دنبال یافتن راهی برای شایسته‌سالاری باشند، می‌توان گفت که برگزاری لیگ فوتبال استان می‌تواند آرزوهای بر باد رفته علاقه‌مندان به این رشته ورزشی پرطرفدار در استان را برآورده سازد.

اگرچه نباید از این مسئله هم غافل شد که برگزاری لیگ فوتبال می‌تواند کمک فراوانی به سطح رشد و پیشرفت فوتبال استان داشته باشد و جا دارد که مسئولان این رشته ورزشی برای کیفیت این لیگ هم گام‌های محکمی بردارند تا در پایان این مسابقات چهره‌های جدیدی به جامعه ورزشی فوتبال استان معرفی شود.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول