اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران:

تماشای دیدارهای نفت گچساران رایگان است/کیسه‌ای برای کسب درآمد از فوتبال نفت ندوخته‌ایم

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: هیچ‌گونه بلیط فروشی برای تماشای بازی‌های نفت و گاز گچساران در لیگ دسته یک وجود ندارد و تماشای این بازی‌ها رایگان است.

تماشای دیدارهای نفت گچساران رایگان است/کیسه‌ای برای کسب درآمد از فوتبال نفت ندوخته‌ایم

سعید غلامی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر دیدگاه مدیران نفت نسبت به دیگر رشته‌های ورزشی اظهار کرد: هیچ فرق و تبعیضی از طرف مسئولان ورزش و مدیریت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نسبت به اختصاص بودجه‌ و هزینه یا توجه به تیم‌های مختلف ورزشی این شرکت که در لیگ‌های برتر حضور دارند، وجود ندارد.

وی خبرنگاران را یار دوازدهم نفت و گاز گچساران دانست و افزود: تنها خواسته من از خبرنگاران رسانه‌ها حمایت بلامنازع از تمامی رشته‌های ورزشی نفت و گاز گچساران بوده اما بحث فوتبال نفت و گاز به صورت ویژه دیده شود.

غلامی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر وضعیت بلیط فروشی بازی‌های نفت و گاز گچساران افزود: ما کیسه‌ای برای کسب درآمد از بازی‌های نفت و گاز گچساران ندوخته‌ایم و اعتقادی نیز به این امر نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تشویق کردن مردم برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم نفت و گاز گچساران تلاش ما بر عدم بلیط فروشی و تماشای رایگان بازی‌های نفت و گاز است.

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: البته ممکن است که تیم نفت و گاز در جام حذفی با تیم‌های بزرگی از جمله استقلال و پیروزی مواجه شود که در آن صورت ممکن است بلیط فروشی در آن دیدارها انجام شود.

غلامی عنوان کرد: البته هزینه‌های جانبی دیدارها از جمله حق‌الزحمه نیروی انتظامی، داوران و دیگر عوامل پرداخت می‌شود اما بلیط‌فروشی برای بازی‌های نفت و گاز انجام نمی‌شود.

این مسئول در ورزش نفت گچساران در پاسخ به اظهارات خبرنگار فارس مبنی بر لزوم فراهم کردن امکانات مورد نیاز خبرنگاران برای پوشش اخبار دیدارهای نفت و گاز گفت: البسه ویژه خبرنگاران برای این دیدار در نظر گرفته شده همچنین تدابیر ویژه‌ای برای پوشش مطلوب اخبار دیدارهای نفت و گاز برای خبرنگاران تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/82001/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول