اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس:

پیگیر تکمیل مصلای پارس‌آباد هستم

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شواری اسلامی گفت: پیگیری ویژه برای تکمیل مصلی شهر پارس‌آباد در دستور کار بنده هست به طوی که سعی دارم در این زمینه مشکلات و موانع موجود را حل کنم.

پیگیر تکمیل مصلای پارس‌آباد هستم

حجت‌الاسلام حبیب برومند در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، با توجه به برگزاری پرشور نماز جمعه و مراسمات مذهبی در محل مصلای قدیم این شهر و عدم جواب‌دهی این مصلی به حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در مراسمات مختلف در تلاش هستیم تا هرچه سریع‌تر مصلای بزرگ‌ پارس‌آباد تجهیز و راه‌اندازی شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم هر چه سریع‌تر با اعتبارات استانی و ملی این پروژه تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد تا اهالی بتواند از ثمرات آن استفاده کند.

این نماینده مجلس به شیطنت یکی از نشریات محلی و منطقه‌ای در خصوص اظهارات نابجا از قول بنده اشاره کرد و گفت: هرگز ادعایی نداشتم که تکمیل این مصلی مفید و موثر نیست بلکه همواره سعی داشتم مسئولان استانی و کشوری به تکمیل پروژه‌های ناتمام تشویق و ترغیب کرده و خواسته مردم را بیان کنم.

برومند یادآور شد: بر این اساس جلسات متعددی را با مبانی ذیربط انجام دادم که امیدوارم با اتمام این پروژه هدیه نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم ولایت‌مدار منطقه تقدیم شود.

وی تصریح کرد: انتظار آن است که با همراهی و همدلی مسئولان استانی و رسانه‌ها بتوانیم خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم را مورد پیگیری قرار داده و در این راستا حرکت روبه جلو داشته باشیم.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شواری اسلامی وجود فضای معنوی و مذهبی را سبب ارتقای بسیاری از خواسته‌ها و مطالبات عمومی اعلام کرد و ابراز داشت: به یقین تکمیل مصلای پارس‌آباد خواسته و مطالبه مردم است و در این راه با توجه به انتظارات مردم و خواسته امام جمعه شهرستان پارس‌آباد هدف‌گذاری و پیگیری‌ها به سمتی است تا این مصلی هر چه سریع‌تر تکمیل شده  و تقدیم مردم شود.

انتهای پیام/62003/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول