اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های صدا و سیما:

استکبار تحمل دیدن و شنیدن تصویر پاک و صدای حق ایران را ندارد

معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: استکبار به دلیل واهمه از نفوذ جمهوری اسلامی تحمل دیدن و شنیدن تصویر پاک و صدای حق ایران را ندارد.

استکبار تحمل دیدن و شنیدن تصویر پاک و صدای حق ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کیومرث طهماسبی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و کنونی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رسالت همه انبیا در مأموریت اصلی خود تبلیغ و تبیین فرهنگ ناب انسانی بوده است.

وی با بیان اهمیت کار اطلاع‌رسانی تصریح کرد: امروز کسانی در رسانه کار می‌کنند که مفتخرند ادامه دهنده راه این مأموریت هستند.

معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ادامه داد: امروز رسانه‌ها در ایران اسلامی مبلغ نظام و مروج فرهنگ ناب اسلامی هستند که مخاطبان زیادی را در سراسر عالم جذب کرده‌اند.

طهماسبی در همین خصوص افزود: اکنون در سطوح ملی و فراتر از آن بین‌المللی برنامه‌های ما مخاطب خود را پیدا کرده و دشمنی‌هایی که می‌شود به همین خاطر است.

این مسئول ارشد در رسانه ملی خاطرنشان کرد: جذب مخاطب چنان بر خشم دشمنان استکباری افزوده که در هیچ کجای جهان تحمل شنیدن صدای جمهوری اسلامی را ندارد و به همین خاطر به حذف تصویر پاک و صدای حق ایران اسلامی مبادرت می‌کند.

وی با بیان این‌که اگر از ایران نمی‌ترسیدند هر روز به فکر پاک کردن صدا و تصویر ایران از ماهواره‌ها نبودند، یادآور شد: صدای ایران اسلامی هیچ گاه پاک شدنی نیست و امروز با همه دنیا در حال صحبت هستیم.

انتهای پیام/2571/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول