اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز اسلامی غرب کشور:

مقاومت تنها راه پیروزی برابر استکبار است/ فرهنگ ولایت‏‌پذیری گسترش یابد

مسئول مرکز اسلامی غرب کشور گفت: مقاومت تنها راه برون‏‌رفت از مشکلات و ایستادگی برابر استکبار است و باید تلاش شود این فرهنگ گسترش یابد.

مقاومت تنها راه پیروزی برابر استکبار است/ فرهنگ ولایت‏‌پذیری گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‏‌شاهرودی ظهر امروز در یادواره 14 شهید روستای ابر بسطام که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در امامزاده محمد سراوین قطری (ع) برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهدا رفتند تا اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت و قیام امام حسین (ع) در جامعه جاری و ساری باشد.

وی تصریح کرد: امروز همگان باید بدانند که اسلام و فرهنگ آن هیچ‏گاه از بین نخواهد رفت و روز به روز محکم‌تر خواهد شد.

نماینده ولی‏‌فقیه در استان کردستان افزود: فرهنگ شهادت، فرهنگ آثار و از خودگذشتگی برای دیگران است و این فرهنگ هرگز کورشدنی نیست و روز به روز بر مشتاقان آن افزوده‌تر می‌شود.

حسینی‌‏شاهرودی تصریح کرد: همین فرهنگ است که این انقلاب را 35 سال محکم و استوار از کوران حوادث گوناگون عبور داده و اکنون الگویی جاودانه برای جهان است.

وی خاطرنشان کرد: زورگویان و مستکبران عالم این فرهنگ را قبول ندارند؛ چراکه با افکار و عقاید پوچ آنان در تعارض است و برای همین هم تلاش می‌کنند این فرهنگ را محو کنند.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دانشگاه انسان‌سازی برای انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: جبهه‌ها سنگر مبارزه با کفر، الحاد و تزویر بود و تمام کسانی که در آن مکان حضور داشتند، از روی آگاهی و با بصیرت در حال مقابله بودند.

وی با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس تأکید کرد: فرهنگی که در جبهه‌ها ترویج شد، اکنون نیز کشور به آن فرهنگ نیاز دارد؛ چرا که دشمنان با تشخیص درست بعد از جنگ در تلاش هستند تا این فرهنگ را محو کنند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: تمام وحشت غرب و استکبار از اسلام و فرهنگ متعالی آن است؛ امروز می‌بینید در انقلاب‌هایی که رخ داد، استکبار بلافاصله تلاش کرد آنها را تسخیر کند و این تلاش‌ها در مصر و لیبی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه مقاومت تنها راه پیروزی است، افزود: وقتی خداوند در قرآن به پیامبر (ص) می‌فرماید «استقم کما امرت» برای همگان پیام است و در هر عصری این نکته باید مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که ایستادگی و استقامت راه پیروزی است.

مسئول مرکز اسلامی غرب کشور در ادامه گفت: شما می‌بینید که مقاومت و ایستادگی حزب‌الله و حماس قدرت پوشالی رژیم جعلی صهیونیسم را از بین برد و اکنون در سوریه این موضوع با رویکردی دیگر قابل مشاهده است.

حسینی‌شاهرودی تأکید کرد: متأسفانه بعضی از کشورهای اسلامی به این موضوع دامن می‌زنند که این بسیار تأسف‌بار است و باید به خود بیایند و بدانند که امت اسلام باید برابر کفر و استکبار متحد شود، نه با کفار علیه مسلمانان مظلوم متحد شوند.

وی با بیان اینکه سوریه محور مقاومت جهان اسلام است و باید همه برای حفظ این کشور کمک کنند، اظهار کرد: راه مقاومت باید همچنان محور تمام برنامه‌ها و کارکردهای ما باشد و مقاومت باعث پیروزی اسلام بر کفر جهانی است و انشاالله سوریه نیز با استقامت پیروز خواهد شد و استکبار بار دیگر شکست تلخی خواهد خورد.

انتهای پیام/2249/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول