اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

نسل امروز باید با رشادت‌های رزمندگان اسلام بیش از هر چیز دیگری مأنوس شود

استاندار البرز گفت: نسل امروز باید با رشادت‌های رزمندگان اسلام بیش از هر چیز دیگری مأنوس شود.

نسل امروز باید با رشادت‌های رزمندگان اسلام بیش از هر چیز دیگری مأنوس شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در نشست هماهنگی جشنواره هفته دفاع مقدس و برگزاری رزمایش قله‌های آسمانی اظهار داشت: مسئولان باید بیش از هر چیز دیگری به انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز تلاش کنند و خود را موظف بر این مهم کنند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس بهترین فرصت است تا با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس از مدارس آغاز شود و دانش آموزان را که به عنوان آینده سازان این مملکت هستند را با این مهم آشنا و مأنوس سازیم.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود بر نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: نهادینه کردن فرهنگ دفاع با بایگانی کردن آن میسر نمی‌‌شود، لذا باید ارزش‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل امروز بازگو شود تا نوجوانان و جوانان امروز به راحتی بتوانند آن دوران را درک کنند.

عربیان با بیان این که گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور روزهای پرافتخاری است که هیچگاه بازنمی گردد تأکید کرد: اگر امروز کشوربه مرحله ای از پیشرفت و ترقی رسیده است که می‌تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کند و حرف اول را در جهان بزند مرهون خون شهدایی است که در دوران دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی به دفاع از کشور پرداختند و جان خود را نیز در این راه فدا کردند.

*مهمترین وظیفه امروز ما ادامه راه شهدا است

استاندار البرز در ادامه سخنان خود بر ادامه راه شهدا تأکید کرد و گفت: ادامه راه شهدا مهمترین وظیفه ما محسوب می‌شود لذ باید این وظیفه مهم و خطیر که دغدغه بزرگ رهبر معظم انقلاب و مسئولان است را نیز به بهرتین صورت ممکن انجام دهیم.

انتهای پیام/2302/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول