اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

19 هزار مرزنشین نخستین مرحله درآمد حاصل از فروش موادسوختی را دریافت کردند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 19 هزار سرپرست خانوار مرزنشین در هیرمند و سراوان نخستین مرحله درآمد حاصل از فروش قانونی 7 میلیون لیتر موادسوختی را دریافت کردند.

19 هزار مرزنشین نخستین مرحله درآمد حاصل از فروش موادسوختی را دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم ناروئی در مراسمی که به همین منظور در شهرستان مرزی هیرمند برگزار شد اظهار داشت: نخستین مرحله واریز سود حاصل از فروش سوخت به مرزنشین‌ها به حساب سرپرستان خانوار مرزنشین واریز شد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در آینده نزدیک در پنج شهرستان چابهار و کنارک‌، میرجاوه‌، زهک و سرباز این طرح آغاز خواهد شد.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان افزود: وجود شرایط مرزی و قاچاق زیاد مواد سوختی از مرزها دولت را بر آن داشت تا به منظور جلوگیری از تلفات جانی و مالی شهروندان و ارتقا معیشت مرزنشینان مصوبه‌ای مبنی بر فروش سوخت به مرزنشینان را تصویب و ابلاغ کند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح شامل کسانی می‎شود که ساکن دائمی در روستاهای شعاع 20 کیلومتر در مرز باشند و در شهرستان هیرمند و سراوان طرح فروش سوخت به مرزنشینان در حال حاضر صورت می‌گیرد.

استاندار در پایان اضافه کرد: هم اینک 70 هزار خانوار مرزنشین در شعاع 20 کیلومتری مرزهای استان سکونت دارند که برای هر خانوار پنج نفر به بالا هزار لیتر و خانوارهای زیر پنج نفر 500 لیتر سهمیه ماهانه سوخت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/75004/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول