اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

حوزه علمیه خواهران یکی از سنگرهای مهم فهم دین است

امام جمعه بوشهر گفت: حوزه علمیه خواهران یکی از سنگرهای مهم فهم دین، ارائه الگوهای علمی دینی، تبلیغ دین و دفاع مقدس فرهنگی در تمامی ابعاد است.

حوزه علمیه خواهران یکی از سنگرهای مهم فهم دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در جمع مدیران حوزه علمیه خواهران و مدیران مدارس علمیه خواهران استان بوشهر، ضمن تبریک دهه کرامت و تولد آسمانی حضرت ثامن الحجج (علیه السلام)، اظهار داشت: تنظیم سند چشم‌انداز حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در افق 1404 در عرصه زیرساخت ها و منابع انسانی ضروری است.

وی در بخش دیگری از بیانات خود با بیان اینکه حوزه‌های علمیه استان باید در زمینه تولید استاد خودکفا شوند، گفت: باید طرح تأمین اساتید در درون استان برنامه‌ریزی و طراحی شود.

صفایی بوشهری اضافه کرد: حوزه علمیه خواهران یکی از سنگرهای مهم فهم دین، ارائه الگوهای علمی دینی، تبلیغ دین و دفاع مقدس فرهنگی در تمامی ابعاد است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در حال حاضر حوزه علمیه خواهران، چشم و چراغ هدایت بانوان در سرزمین‌های اسلامی و در آینده فضای بین‌المللی است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: حوزه‌های علمیه ایران با تلاش‌های مدیریت محترم آن و معاونین، و در استان‌ها با مدیریت استانی، معاونین، مدیران مدارس و اساتید، تحول عظیمی پیدا کرده است و می‌رود که به جایگاه در خور خود دست پیدا کنند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر سنگر اول دفاع مقدس فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در حوزه خلیج فارس و خورشید فروزان ارائه مکتب اهل بیت در جنوب ایران است، عنوان کرد: هم‌اکنون استان بوشهر در زمینه مدارس علمیه تحول شگرفی پیدا کرده است به طوری که در سطح ایران به عنوان استان اول در عرصه توسعه زیر ساختی و تحول در منابع انسانی شمرده می‌شود.

انتهای پیام/66006/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول