اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک جویبار خبر داد

فعالیت 300 ورزشکار سازمان یافته جویباری در ژیمناستیک

رئیس هیئت ژیمناستیک جویبار از فعالیت 300 ورزشکار سازمان یافته زن و مرد جویباری در رشته ژیمناستیک خبر داد.

فعالیت 300 ورزشکار سازمان یافته جویباری در ژیمناستیک

مسعود رضوانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در حال حاضر در جویبار یک سالن ویژه ژیمناستیک وجود دارد که در شش وسیله علاقمندان به این رشته ورزشی را آموزش می‌دهد.

وی از فعالیت چند باشگاه خصوصی ژیمناستیک  دیگر در این شهرستان خبر داد و افزود: دیگر سالن‌ها با توجه به امکانات محدود تنها در یک و یا دو وسیله فعالیت می‌کنند.

رضوانی در ادامه با اشاره به مشکلات ورزشکاران این رشته ورزشی در جویبار گفت: با تلاش و پیگیرهای مداوم و همچنین با همکاری اداره ورزش و جوانان جویبار پس از 50 سال سالن ورزشی شهید فقیهی که مختص کشتی بود، برای آموزش ژیمناستیک در اختیار ورزشکاران علاقمند جویباری قرار دادیم.

رئیس هیئت ژیمناستیک جویبار با اشاره به اهدای دو دستگاه ترم پولین و پارالل از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به ورزشکاران ژیمناستیک جویباری افزود: این ورزش با توجه به رایزنی صورت گرفته از سوی سرمایه‌گذاران حمایت نمی‌شود.

رضوانی تصریح کرد: در کشور ما در ابتدا ورزشکاران از رده سنی نوجوانی به ورزش ژیمناستیک روی می‌آورند و در زمان بهره‌برداری و میوه‌دهی دیگر تیم‌ها و رشته‌های ورزشی از آنها بهره‌برداری و استفاده می‌کنند.

وی کشف استعداد و نخبه را از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت ژیمناستیک جویبار نام برد و افزود: در آینده نزدیک با همکاری اداره ورزش و جونان سالن ورزشی مرحوم جعفری در اختیار هیئت ژیمناستیک جویبار قرار می‌گیرد تا به مرور زمان با توجه به امکانات تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته جویباری افزایش یابد.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول