اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

کسب رتبه‌های برتر در جذب و نگهداری دانش‌آموزان ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از کسب رتبه‌های برتر کشوری آموزش و پرورش استان اردبیل در جذب و نگهداری دانش‌آموزان ابتدایی خبر داد.

کسب رتبه‌های برتر در جذب و نگهداری دانش‌آموزان ابتدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا محمدحسینی صبح امروز در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: بر اساس گزارش اعلامی از طرف دفتر ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، معاونت آموزش ابتدایی استان اردبیل در جذب و نگهداری دانش‌آموزان ابتدایی در پایه‌های مختلف موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شده است.

وی با برشمردن این موفقیت‌ها عنوان کرد: در پایه اول کسب رتبه دوم کشوری با 8/99 درصد در جذب و کسب رتبه پنجم کشوری با 4/99 درصد در نگهداری از جمله این شاخص‌هاست.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در پایه دوم استان اردبیل با 9/99 درصد حائز رتبه اول کشور شده است.

محمد حسینی گفت: در پایه‌های سوم و چهارم در بحث نگهداری با شاخص 9/99 درصد حائز رتبه اول کشوری هستیم.

این مسئول بیان داشت: در پایه پنجم و در بحث نگهداری دانش‌آموزان با 9/99 درصد رتبه هشتم کشوری را کسب کردیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نگهداری چند پایه نیز تصریح کرد: در این زمینه با شاخص 8/99 درصد رتبه دوم کشوری را به دست آوردیم.

محمدحسینی این رویکرد و موفقیت‌ها را در کاهش آسیب‌های ناشی از بیسوادی بسیار موثر توصیف کرد و گفت: با رویکرد جدیدی که آموزش و پرورش در پیش گرفته، به نظر می‌رسد انسداد واقعی بیسوادی در سال‌های آینده اتفاق بیفتد.

وی از آمادگی آموزش و پرورش استان اردبیل به ویژه تجهیز مدارس ابتدایی در شش پایه برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و یادآور شد: امسال برای نخستین‌بار دانش‌آموزان قبول شده مقطع ششم ابتدایی راهی سال اول دوره اول متوسطه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان سخنان خود از تغییرات کلی در کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف ابتدایی خبر داد و خاطرنشان کرد: ما تمام سعی‌مان را به کار گرفتیم تا سیستم سه، سه را در مقطع ابتدایی حتی با جداسازی مدارس عملیاتی و اجرایی کنیم.

انتهای پیام/62007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول