اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در همدان:

برپایی نماز جماعت در بوستان‌ها اعلام ماندگاری دین در جامعه است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برپایی نماز جماعت در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر علاوه بر تبلیغ نماز، اعلام ماندگاری موقعیت دین در جامعه است.

برپایی نماز جماعت در بوستان‌ها اعلام ماندگاری دین در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام ناصر نقویان عصر امروز در آیین تجلیل از متولیان برپایی نماز جماعت در پارک‌های شهر همدان اظهار داشت: برپایی باشکوه نماز جماعت در انظار عموم، نشان از اعلام وفاداری حاضران در نماز نسبت به این فریضه مهم الهی است.

وی با اشاره به برپایی باشکوه نماز جماعت در بوستان‌های سطح شهر همدان گفت: متولیان برپایی نماز جماعت آنچه را که در این جنگ فرهنگی از دست داده بودیم را دوباره فتح کردند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان افزایش تعداد محله‌های برپایی نماز در سطح شهر را یادآور شد و گفت: در سال گذشته در 13 محله شاهد برپایی نماز جماعت بودیم که با تلاش‌های انجام شده این تعداد در سال 92 به 23 محله رسید.

نقویان خاطرنشان کرد: هدف ما در سال جاری اقامه نماز در 30 محله بود که 21 محله آن محقق شد و با استقبال خوب مردم مطمئناً در سال آینده به اقامه نماز در 30 محله خواهیم رسید.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های متولیان برپایی نماز جماعت در بوستان‌ها و پارک‌ها تصریح کرد: پیگیری مسئولان برای برپایی نماز در بوستان‌ها و مکانهای تفریحی جزء تأکیدات رهبری است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان تلاش بسیجیان، هیأت‌های مذهبی و ساید نهادها را یادآور شد و اضافه کرد: این افراد سربازان خوبی برای ولایت هستند زیرا که امر ولی فقیه خود را به خوبی اجابت کردند.

نقویان با اشاره به سختی‌های انجام کار فرهنگی اظهار داشت: کار فرهنگی با همه این سختی‌ها پیش می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: هرچه برای این کارها برنامه‌ریزی و حساب ویژه داشته باشیم آنچه در میدان عمل دیده می‌شود نشان از موفقیت کار دارد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروزه پای منبرها تعطیل شده است، تصریح کرد: باید با حفظ قداست مساجد منبرها را به محل تفریح مردم برد.

نقویان با اشاره به وضعیت نامناسب برخی پارک ها در سطح شهر گفت: در سالهای گذشته نه کار پلیسی و نه مبارزه با مواد مخدر نتوانست امنیت را به این پارک‌ها و بوستان‌ها برگرداند اما نماز جماعت توانست امنیت را برای این مکان‌ها به ارمغان آورد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از متولیان برپایی نماز جماعت در پارک‌ها و بوستان‌های شهر همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/89017/ذ30  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول