اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل:

آب و فاضلاب اردبیل استاندارد جهانی مدیریت ایمنی و بهداشت را به دست آورد

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: این شرکت موفق به دریافت استاندارد استقرار و نگهداری سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی شده است.

آب و فاضلاب اردبیل استاندارد جهانی مدیریت ایمنی و بهداشت را به دست آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یحیی سیف‌اللهی عصر امروز در نشست مسئولان روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای شهری استان اردبیل اظهار داشت: شرکت آبفای استان اردبیل موفق به دریافت OHSAS18001 شد.

وی تصریح کرد: در راستای تأمین و توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و تصفیه دفع بهداشتی فاضلاب، با حمایت مدیرعامل شرکت و تلاش همکاران در آزمایشگاه موفق به استقرار و نگهداری سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی براساس استاندارد OHSAS18001:2007 در آزمایشگاه مرجع استان شدیم.

سیف‌اللهی رعایت الزامات قانونی و سایر الزامات مرتبط با فرآیندها را اهداف اصلی این سیستم و موفقیت در افزایش سطح رضایتمندی مشترکان دانست.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: اهداف اصلی این سیستم شناسایی، حذف، کاهش و کنترل عوامل زیان‌آور محیط کار و کاهش حوادث، بهبود شاخص‌های کیفی، ایمنی و بهداشتی براساس قوانین و مقررات مراجع ذیصلاح آب و فاضلاب و سایر استانداردهای مرتبط می‌باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی و دانش کارکنان در مورد مشتری‌مداری و کنترل ریسک‌های ایمنی و بهداشت شغلی، طراحی و نصب سیستم‌های کنترلی و استفاده از وسایل مناسب به منظور حذف و یا کاهش میزان آلاینده‌ها از جمله اهداف اجرایی این سیستم است.

وی اضافه کرد: بهبود روش‌های کار و عملیات به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از کار بیماری‌های خطرناک شغلی از دیگر موارد مرتبط با اهداف این سیستم است.

انتهای پیام/62003/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول