اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش روستایی مازندران خبر داد

برپایی المپیاد روستایی مازندران در 5 رشته ورزشی

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان مازندران از برگزاری المپیاد ورزش روستایی استان مازندران در پنج رشته ورزشی خبر داد.

برپایی المپیاد روستایی مازندران در 5 رشته ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمدرضا بحرگرد نیکو عصر امروز در نخستین نشست مجمع سالانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان مازندران در مجتمع دلگشای چالوس افزود: این المپیاد با همکاری اداره کل امور روستایی استان مازندران در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تقدیر از ورزشکاران قهرمان و مدال‌آور روستایی نیز در دستور کار این هیئت قرار دارد که به زودی در مرکز استان برگزار می‌شود.

بحرگردنیکو بیان داشت: با وجود مشکلات مالی که با آن روبرو هستیم اما توانستیم در سال جاری جشنواره‌های متعدد بومی محلی را در نقاط مختلف استان مازندران برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات ما در ورزش روستایی در اختیار نداشتن سالن‌های ورزشی در روستاها است که امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه حمایت‌های خود از این هیئت این موضوع را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان مازندران بیان داشت: هیئت‌های ورزش روستایی شهرستان برنامه‌ریزی مناسبی برای ترویج رشته‌های مختلف ورزشی در روستاهای مازندران دارند.

بحرگرد نیکو گفت: مسابقات استانی در چند رشته ورزشی در دستور کار این هیئت قرار دارد که در آینده‌ای نزدیک در رشته‌های فوتبال، والیبال، کشتی، فوتسال در چند شهر استان مازندران برگزار می‌‌شود.

 انتهای ‌پیام/2296/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول