اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بویین زهرا:

نخستین نمایشگاه کتاب روستایی قزوین گشایش یافت

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا گفت: نمایشگاه کتاب روستایی قزوین برای نخستین‌بار در روستای «جهان آباد» بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا گشایش یافت.

نخستین نمایشگاه کتاب روستایی قزوین گشایش یافت

علی بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی حوزه کتاب و توسعه کتابخانه‌ها جزو مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی رشد یافته طی سال‌های اخیر در شهرستان بویین زهرا است.

مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با تأکید بر توجه هرچه بیشتر شهروندان و مسئولان به امر مطالعه افزود: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و دسترس‌پذیر کردن توزیع کتاب برای روستائیان طی سال‌های گذشته در سطح این شهرستان به طور قابل توجهی ترقی و بهبود یافته است.

وی پیرامون برپایی نمایشگاه‌های متعدد کتاب و محصولات فرهنگی در بویین زهرا ابراز داشت: گسترش امر مطالعه مفید در اقشار مختلف جامعه امروز وابسته به این است که ادارات مختلف همت و توان حداکثری خود را در این زمینه به‌ کار گرفته و تلاش مضاعفی را داشته باشند.

مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با تأکید بر ضرورت حمایت خیران بویین زهرایی برای ساخت کتابخانه‌های جدید و استاندارد بر عزم جدی برای مقابله به تهاجم ضد فرهنگی با ابزار کتاب تأکید کرد.

بالایی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه نشر کتاب توسط مسئولان بویین زهرایی عنوان کرد: همچنین نیاز است تا مسئولان ضمن انجام فعالیت‌های گسترده و سازماندهی شده فرهنگی و مطالعاتی زمینه‌ساز رشد و توسعه امر فرهنگی در شهرستان بویین زهرا شده و حمایت‌های کافی را در بحث نهادینه‌سازی کتاب داشته باشند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: همچنین نخستین نمایشگاه کتاب روستایی استان قزوین توسط مدیریت کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا، دهیاری و شورای اسلامی در روستای «جهان آباد» در بخش مرکزی این شهرستان گشایش یافته است.

مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: در این نمایشگاه با حضور ریاست اداره ارشاد، بخشدار، مسئول پایگاه بسیج جهان‌آباد و جمعی از روحانیون تعداد 500 عنوان انواع کتاب‌های به چاپ رسیده سال 92 با تخفیف 25 درصدی در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/77005/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول