اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از کسب مقام سوم در مسابقات جوانان آسیا

والیبالیست قمی از اعزام به رقابت‌های جوانان جهان باز ماند

والیبالیست قمی بعد از کسب مقام سوم رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا از همراهی تیم ملی در پیکارهای قهرمانی جوانان جهان باز ماند.

والیبالیست قمی از اعزام به رقابت‌های جوانان جهان باز ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم ملی والیبال رده سنی جوانان کشورمان در مهرماه سال 1391 توانست در رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا که در ایران و به میزبانی شهر ارومیه برگزار شد، مقام سوم را کسب کرده و به رقابت‌های قهرمانی جهان راه یابد.

در این رقابت‌ها در ترکیب تیم ملی والیبال جوانان کشورمان، رضا رزاقی، بازیکن توانمند و پاسور باهوش تیم والیبال سفیر قم نیز عضو تیم ملی جوانان بود و به عنوان بازیکن اصلی در تمام بازی‌های تیم ملی به میدان رفت و در نهایت با تیم ملی جوانان رتبه سوم آسیا را کسب کرد.

بعد از برگزاری رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا، این تیم با حمایت‌های فدراسیون والیبال و با برنامه‌ریزی مناسب از سوی کادرفنی خود که در رأس آن‌ها نفرزاده از مربیان تحصیل کرده والیبال کشور حضور دارد، کار جدی خود را برای حضور در مسابقات جهانی آغاز کرد.

تیم ملی والیبال جوانان مراحل مختلف تمرینی و همچنین اردوهای متعدد آماده‌سازی را پشت سر گذاشته تا بتواند با قدرت در رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی جوانان جهان حضور یافته و از اعتبار و آبروی والیبال ایران در سطح جهان دفاع کند.

رضا رزاقی نیز همواره در بین دیگر والیبالیست‌های جوان در اردوهای تیم ملی حضور داشت، اما از یک ماه گذشته معلوم نیست که به چه دلیل مبهمی پاسور اصلی تیم ملی جوانان از اردو خط خورده و نمی‌تواند تیم ملی را در رقابت‌های قهرمانی جهان همراهی کند.

این در حالی است که رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی جوانان جهان به زودی با شرکت تیم‌های مدعی قاره‌های مختلف به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود و این روزها اردوی تیم ملی والیبال جوانان با شرایط مطلوبی زیر نظر کادر فنی این تیم پیگیری می‌شود.

از سوی فدراسیون والیبال تمام امکانات مورد نیاز این تیم فراهم شده تا تیم ملی والیبال جوانان در مسابقات جهانی ترکیه نتیجه مطلوبی کسب کند، ضمن اینکه تیم ملی جوانان در ترکیه اردوی خوبی برپا کرد و چند بازی تدارکاتی هم با تیم ملی امید و سایر تیم‌های داخلی داشته است.

این در شرایطی است که موفقیت‌های تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ جهانی موجب شده تا مردم کشورمان انتظار بالایی از ملی‌پوشان والیبال داشته باشند و تیم ملی جوانان که تیم بسیار خوبی است در مسابقات جهانی وظیفه سنگینی بر عهده داشته باشد.

اعزام تیم ملی جوانان به رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان در کشور ترکیه در حالی صورت می‌گیرد که برای مسابقات کشورهای اسلامی تیم ملی (ب) اعزام می‌شود و تیم ملی امید هم در مسابقات قزاقستان و جهانی زیر 23 سال برزیل شرکت می‌کند.

انتهای پیام/78002/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول