اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان قم عنوان کرد

اعزام 12 نفر از استعدادهای والیبال قم به مسابقات امیدهای کشور

دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: 12 نفر از استعدادهای والیبال استان قم به مسابقات رده سنی جوانان والیبال جوانان باشگاه‌های کشور اعزام شدند.

اعزام 12 نفر از استعدادهای والیبال قم به مسابقات امیدهای کشور

سید جواد حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم والیبال رده سنی امید استان قم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته پیکارهای لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور راهی مسابقات فصل جدید شد تا با حریفان خود به رقابت بپردازد.

وی ادامه داد: تیم والیبال امید قم سال گذشته در دیدار نهایی مسابقات والیبال باشگاه‌های امید دسته اول قهرمانی کشور با شکست تیم آذربایجان شرقی در جایگاه نخست قرار گرفت و بدین ترتیب برای نخستین‌بار به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

دبیر هیئت والیبال استان قم اضافه کرد: تیم والیبال امید استان قم با هدف دفاع از موفقیت ارزنده خود در فصل قبل مسابقات والیبال باشگاه‌های امید دسته اول کشور به شهر تبریز رفت تا در مسابقاتی که به میزبانی هیئت والیبال استان آذربایجان شرقی به انجام رسید با حریفان خود پیکار کند.

وی یادآور شد: این دوره از پیکارهای والیبال قهرمانی رده سنی امید باشگاه‌های دسته اول کشور با حضور هفت تیم در دو گروه در تبریز برگزار می‌شود و تیم والیبال امید قم نیز با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر این رشته ورزشی با حریفان مسابقه می‌دهد.

حسینی‌نژاد بیان داشت: این رقابت‌ها در حالی دیدارهای مرحله مقدماتی خود را در دو گروه به انجام می‌رساند که در گروه نخست تیم‌های والیبال امید گلستان، خراسان رضوی و قم با یکدیگر مبارزه می‌کنند و در گروه دوم نیز تیم‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر و توابع تهران حضور دارند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این دوره از مسابقات ابراز کرد: رقابت تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی این مسابقات به مدت سه روز به انجام می‌رسد و امیدهای والیبال استان قم با ترکیبی متشکل از 12 بازیکن برابر حریفان قرار خواهند گرفت.

دبیر هیئت والیبال استان قم خاطرنشان کرد: رضا رزاقی، محمد محمدی، حمید اوجاقی، مهدی زارعی، احمد احمدی، مرتضی برزو، مهرداد شیبانی، علیرضا حبیب‌نیا، ابوالقاسم فلاح، محمدجواد قربان‌زاده، مسعود آقاجانی و علی صادقی برای تیم امید قم بازی می‌کنند.

وی که در این رقابت‌ها مسئولیت سرمربیگری تیم هیئت قم را برعهده دارد در ادامه با اشاره به کادر فنی و سرپرستی تیم والیبال امید قم در مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی امید دسته اول باشگاه‌های کشور اظهار داشت: رضا پیش‌بین به عنوان مربی و حسین آزاد نیز به عنوان سرپرست در کنار این تیم هستند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول