اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه پاییزه صورت می‌گیرد

ارائه لوازم‌التحریر با تخفیف 15 درصدی در همدان

رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر همدان گفت: در نمایشگاه فروش پاییزه انواع لوازم‌التحریر با تخفیف 10 تا 15 درصدی به مشتریان عرضه می‌شود.

ارائه لوازم‌التحریر با تخفیف 15 درصدی در همدان

عباس ستاره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در نمایشگاه فروش پاییزه تعداد 25 غرفه اتحادیه لوازم‌التحریر دایر است، اظهار داشت: در این نمایشگاه انواع لوازم‌التحریر به مردم عرضه می‌شود.

وی از توزیع دفتر به نرخ دولتی در نمایشگاه پاییزه خبر داد و گفت: دیگر اقلام لوازم‌التحریر نیز با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود. 

رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر همدان با بیان اینکه کتاب‌های درسی مدارس با قیمت مصوب به مشتریان عرضه می‌شود، تصریح کرد: فروشندگان هزینه بسته کامل کتب درسی را از همان ابتدا از مشتری دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به وجود شبهه‌ای در بین اذهان برخی از مردم مبنی بر اینکه پول کتب دریافت شده، اما بسته کتاب‌ها کامل نیست، اذعان داشت: بسته‌های کتب درسی به مرور به فروشندگان تحویل داده می‌شود و چون هزینه آن از ابتدا از خانواده‌ها دریافت شده دیگر بابت ارائه کتاب‌های تکمیلی هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

ستاره در ادامه با بیان اینکه هزینه بسته کامل کتاب‌های درسی اول دبیرستان 10 هزار تومان است ابراز داشت: فروشنده، پول بسته کامل را دریافت کرده و چند جلد کتابی که در بسته تحویل نشده را در روزهای آینده به محض دریافت به مشتری تحویل می‌دهد.

وی در پایان متذکر شد: هزینه کتب درسی به صورت موقت محاسبه می‌شود و در برخی مواقع با تکمیل بسته کتاب‌ها هزینه کتب از قیمت اولیه بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/89019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول