اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کنترل بازار صورت می‌گیرد

نظارت 250 بازرس رسمی و افتخاری بر بازار لوازم‌التحریر کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف کنترل بازار، 250 بازرس رسمی و افتخاری بر بازار لوازم‌التحریر کهگیلویه و بویراحمد نظارت خواهند کرد.

نظارت 250 بازرس رسمی و افتخاری بر بازار لوازم‌التحریر کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و همزمان با سراسر کشور، مانورهای مشترک نظارت و بازرسی در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

وی ادامه داد: با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، پلیس اماکن، مجمع امور صنفی و دستگاه‌های مرتبط مانور مشترک نظارت و بازرسی در شهر یاسوج برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در دیگر شهرستان‌های استان در روزهای آینده این گشت‌ها برگزار خواهد شد، افزود: طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی با هدف کنترل و نظارت بازار تا 10 مهرماه ادامه خواهد داشت و با متخلفان صنفی به لحاظ قانونی به شدت برخورد می‌شود.

وی گفت: در این طرح 50 بازرس رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت و بیش از 200 بازرس افتخاری در اجرای بهتر این طرح در تمام این استان فعال هستند و کیف، کفش، پوشاک، نوشت‌افزار، لوازم‌التحریر  و سایر لزومات متناسب با فصل مدارس از عمده کالاهایی هستند که مورد نظارت و بازرسی بازرسان سازمان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب که در اجرای این طرح متخلفین به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند، اظهار داشت: گران‌فروشی، کم‌فروشی، برچسب قیمت کالا و کیفیت کالا از جمله موضوعاتی است که در صورت رعایت نکردن توسط واحدهای عرضه کالا به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شوند.

دیودیده با بیان جایگاه با اهمیت مردم در بحث نظارت، بازرسی و کنترل بازار از مردم استان خواست تخلفات ‏اقتصادی شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را به شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان و یا ادارات شهرستان‌ها اطلاع دهند.

این مسئول افزود: در پایان این مانور در بازدید از چندین واحد صنفی عرضه نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر بازدید به عمل آمد و با واحدهای متخلف برخورد و از واحدهای نمونه تقدیر شد.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول