اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

اجرای طرح فرهنگی ساماندهی کیف و لوازم‌التحریر در اصفهان

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طرح فرهنگی ساماندهی کیف و لوازم‌التحریر در مدارس موجود در سطح استان اجرا شده است.

اجرای طرح فرهنگی ساماندهی کیف و لوازم‌التحریر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جواد پور‌حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تربیت دانش‌آموزان به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش تلقی می‌شود، اظهار کرد: خانواده‌ها و متولیان نظام آموزشی باید به مسائل تربیتی دانش‌آموزان توجه ویژه داشته باشند.

وی به ضرورت جلوگیری از بروز هنجار‌های تربیتی در میان دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: در برخی از موارد یک تصمیم نا‌درست سبب تحت تأثیر قرار گرفتن مسائل تربیتی می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تأکید بر اینکه کیف و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان باید متناسب با شاخصه‌های ملی باشد، تصریح کرد: طرح فرهنگی ساماندهی کیف و لوازم‌التحریر در مدارس موجود در سطح استان به منظور  توجه خانواده‌ها به خرید کیف و لوازم‌التحریر متناسب با شاخصه‌های ملی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با محوریت دوره ابتدایی و پیش‌دبستانی در سطح مدارس اجرا می‌شود، اضافه کرد: اجرای جدی طرح فرهنگی ساماندهی کیف و لوازم‌التحریر در سطح مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های امسال آموزش و پرورش در استان محسوب می‌شود.

پور‌حسینی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از اردیبهشت ماه امسال به ادارات و نواحی آموزش و پرورش استان ابلاغ شده است، تأکید کرد: این طرح به صورت توصیه‌ای در سطح مدارس اجرا می‌شود و خانواده‌ها باید از خرید و تهیه کیف و لوازم‌التحریر با شاخصه‌های غربی خود‌داری کنند.

انتهای پیام/63004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول