اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار خادمان آستان قدس رضوی با امام جمعه خوی صورت گرفت

آرزوی توفیق امام جمعه خوی برای سنت حسنه زیر سایه خورشید

خادمان آستان قدس رضوی پس از رسیدن به خوی در بدو ورود خود به این شهرستان با امام جمعه خوی دیدار و گفت‌وگو کردند.

آرزوی توفیق امام جمعه خوی برای سنت حسنه زیر سایه خورشید

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ششمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید از آذربایجان غربی، خادمان آستان قدس رضوی در بدو ورود خود به خوی با امام جمعه این شهرستان حجت‌الاسلام شکوری دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری پس از تبریک به پرچم بارگاه مطهر رضوی و دیدار با خدام آستان قدس رضوی، اظهار داشت: زیر سایه خورشید سنت حسنه‌ای است که از خداوند برای خادمان و عوامل این جشنواره آرزوی توفیق داریم.

خطیب جمعه خوی گفت: برای دیدار با مردم باید برنامه‌ریزی کرد و در این ارتباطات به فضایل رضوی و کرامات ائمه معصوم(ع) اشاره شود، چرا که ابهامات موجود با این اقدام حل می‌شود.

یکی از خادمان آستان قدس رضوی نیز در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت، بیان داشت: سایه ولایت یک لطف الهی برای مسلمانان است و امید است بتوان با انجام چنین سفرهای معنوی، اهداف برنامه‌ها را که در راستای پراکنده کردن عطر رضوی در شهرهای مختلف است، به انجام برسانیم.

حجت الاسلام محمد بابایی مبلغ آستان قدس رضوی گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید برای ششمین سال متوالی در 22 استان کشور و شش کشور خارجی برگزار می‌شود که امری مهم و عظیم بوده و پیام رسان مکتب اهل بیت(ع) هستند.

وی ادامه داد: استفاده مردم مسلمان ایران اسلامی از معارف رضوی از دیگر اهداف این سفرها هستند که لازم است از موسسه «دارالحافظین قرآن کریم» به جهت هماهنگی‌های خوب با آستان قدس تقدیر کنیم.

خادمان پس از این دیدار جهت حضور در نماز جماعت ظهر راهی بقعه شیخ نوایی خوی شدند.

انتهای پیام/61001/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول