اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

میزبانی امام رضا(ع) افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: میزبانی امام رضا(ع) و وجود بارگاه مطهر ایشان در کشور ما یک افتخار بزرگ برای ملت است.

میزبانی امام رضا(ع) افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام سید محمد فخری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه فرا رسیدن میلاد امام هشتم شیعیان را تبریک گفت و اظهار داشت: وجود بارگاه مطهر ایشان در ایران اسلامی برای ملت ما همواره دست مایه برکت بوده است.

وی به خصوصیات اخلاقی، زهد و تقوای آن حضرت اشاره کرد و افزود: ایشان در طول حیات خویش همگان را شیفته و مجذوب خود کرد، به طوری که مانند سایر ائمه معصوم (ع) تواضع و مهربانی‌شان زبانزد عام و خاص بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: قدرت و اراده الهی بر این مبنا استوار بود که بارگاه مطهر ایشان در ایران اسلامی قرار گیرد، تا کشور ما بیش از پیش با ائمه معصوم (ع) مالوف شود.

وی حرم مطهر این امام بزرگوار را منشاء خیر و برکت برای کشورمان دانست و یادآور شد: وجود مزار ایشان در کشور ما منجر به این شد که در مقابل تهدیدهای فرهنگی دشمنان اسلام ملت ما مصون بمانند.

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به اینکه حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) از سلاله پاک پیامبر اکرم (ص) هستند، اظهار داشت: ایام ولادت ایشان و حضرت معصومه (س) ایام فرخنده‌ای است که باید برای بهره‌گیری از این روزها گام برداشته شود.

انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول