اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ولادت پیشوای هشتم شیعیان صورت می‌گیرد

تبیین شرایط سیاسی دوران امام رضا(ع) از کانال ندای اسلام

مدیر کانال ندای اسلام از تبیین شرایط سیاسی دوران امام رضا(ع) در ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت سالروز ولادت این امام بزرگوار خبر داد.

تبیین شرایط سیاسی دوران امام رضا(ع) از کانال ندای اسلام

سید حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تاسیس کانال ندای اسلام در سال 87 اظهار کرد: ترویج و تعلیم معارف اسلامی به زبان‌های مختلف مهم‌ترین هدف این شبکه بوده که اکنون تولید برنامه‌ها به زبان انگلیسی را در دستور کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: کانال ندای اسلام بخش انگلیسی رادیو معارف بوده که معارف شیعی به زبان انگلیسی در برنامه‌های این شبکه مطرح می‌شود.

مدیر کانال ندای اسلام عنوان داشت: برنامه‌های کانال ندای اسلام در قالب موضوعات خانواده، جوانان، کودکان، قرآن، حدیث، نهج‌البلاغه و تفسیر تولید می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های کانال ندای اسلام به مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع) گفت: این ویژه برنامه ترکیبی بوده که اسام العطار از لندن و فخر روحانی به عنوان کارشناسان این برنامه درباره شخصیت و شرایط سیاسی زمان این امام بزرگوار مطالبی را مطرح می‌کنند.

حسینیان خاطرنشان کرد: تبیین حدیث و داستان ضامن آهو از بخش‌های دیگر این برنامه بوده تا مخاطبان در جریان حال و هوای سالروز ولادت پیشوای هشتم شیعیان قرار گیرند.

وی با اشاره به برنامه حدیث روز گفت: این برنامه به صورت روزانه پخش می‌شود که به همین مناسبت طاهر رضا جعفر از کنیا به طور ویژه به ایراد روایتی از امام رضا(ع) درباره توحید در این برنامه می‌پردازد.

مدیر کانال ندای اسلام عنوان داشت: برنامه گزیده سخنان علما برنامه پنج دقیقه‌ای بوده که در این برنامه بخشی از سخنان حجت‌الاسلام رفیعی درباره تاکید امام رضا(ع) بر تقوا مطرح می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت برنامه‌های کانال ندای اسلام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.coiradio.com مراجعه کرده و همچنین می‌توانند برنامه‌های این کانال را از طریق آنتن دیجیتال دریافت کنند.

انتهای پیام/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول