اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار بوشهر؛

مجتمع خوابگاهی فنی و حرفه‌ای دیلم افتتاح شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان استان و شهرستان مجتمع خوابگاهی و رستوران فنی و حرفه‌ای دیلم به بهره برداری رسید.

مجتمع خوابگاهی فنی و حرفه‌ای دیلم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر صبح امروز در این مراسم گفت: این مجتمع خوابگاهی و رستوران در زمینی به مساحت 400 مترمربع و با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیون ریال احداث شده است.

حسین خمسه افزود: برای ساخت این مجتمع سه هزار و 200 میلیون ریال و برای خریداری تجهیزات آن اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال هزینه شده که کل اعتبار آن از محل اعتبارات دو درصد نفت تامین شده است.

وی گفت: سعی شد در خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای تجهیز این مجتمع از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات استفاده شود تا کارآموزان فنی و حرفه‌ای با خیالی آسوده و در محیطی آرام به امر آموزش و مهارت‌های فنی بپردازند.

این مقام مسئول در پایان از حضور معاون سیاسی استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی برای افتتاح این پروژه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول