اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

برپایی نمایشگاه کتاب با 5 هزار عنوان و 50 درصد تخفیف در شهرستان جم

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم از برپایی نمایشگاه کتاب با 5 هزار عنوان و 50 درصد تخفیف در شهرستان جم خبر داد.

برپایی نمایشگاه کتاب با 5 هزار عنوان و 50 درصد تخفیف در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، نعمت‌الله جمالی صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی از اولویت‌های مسئولان در پالایشگاه فجر جم است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی در این مجموعه از اساسی‌ترین اولویت‌هاست که امیدوار هستیم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم از برپایی نمایشگاه کتاب با 5 هزار عنوان و 50 درصد تخفیف در محل شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد.

جمالی خاطرنشان کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که برای چندمین سال پیاپی شاهد برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب برای همکاران و با تخفیف بالا هستیم.

وی افزود: کمتر نمایشگاه کتابی می‌توان در سطح شرکت‌های نفت و گاز شاهد بود که ضمن برآورده کردن مطالبات خوانندگان، با 50 درصد تخفیف ارائه شود.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود در زمینه‌های ادبیات، تاریخ، مذهب، روان شناسی، کودک و نوجوان، پزشکی و ورزشی را از این نمایشگاه خریداری کنند.

وی گفت: کتاب تعالی بخش روح و روان همه انسان‌هاست و انتظار می‌رود کارکنان با استقبال خود نهایت استفاده را از این فرصت داشته باشند.

جمالی در بخش دیگری از اظهارات خود از برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار در کنار نمایشگاه کتاب خبر داد و تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید همکاران می‌توانند از انواع نوشت‌افزار نیز در کنار این نمایشگاه دیدن کنند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد با برپایی همین نمایشگاه در محل شهرک‌های مسکونی زمینه استفاده عموم ساکنین و مردم شریف شهرستان جم را نیز از آن فراهم کنیم.

جمالی بیان داشت: شرکت پالایش گازفجرجم در طول سال نمایشگاه‌های متعددی در حوزه کتاب و فرهنگ برگزار می‌کند و برای چندمین دوره متوالی است که شاهد برپایی کتاب با 50 درصد تخفیف در این مجموعه هستیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول