اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم خبر داد

برگزاری همایش بزرگ تجلیل از سرمایه‌های انسانی شهرستان جم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از سرمایه‌های انسانی شهرستان جم خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ تجلیل از سرمایه‌های انسانی شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد کارگر شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: جم از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان است و برای اعتلای این شهرستان اهتمام جدی داریم.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و دینی از برنامه‌های مسئولان ارشد شهرستان است که با تلاش دسته‌جمعی محقق می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از سرمایه‌های انسانی شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: همایش بزرگ تجلیل از سرمایه‌های انسانی جم در روز پنج‌شنبه 21 شهریور ماه در تالار شهید خاتمی جم برگزار می‌شود.

کارگر تصریح کرد: امسال ستاد سرمایه‌های انسانی جم قصد دارد از 30 سال تلاش مخلصانه فرمانده بازنشسته پاسدار، سرهنگ رئیسی تجلیل به عمل آورد.

وی اضافه کرد: در این همایش از تمامی نیروهای انسانی در عرصه‌های مختلف مثل اساتید مکتب‌خانه‌ها، خیرین شهرستان جم، رزمندگان و خانواده شهدا، روحانیون برجسته، سرمایه‌های آینده جم، مسئولین استانی و شهرستانی جم، نخبگان شهرستان جم، هنرمندان و شاعران، رتبه‌های برتر کنکور، ورزشکاران برتر جم، پیشکسوتان تعلیم وتربیت و کشاورزان و دامداران نمونه جم تجلیل می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان جم برای حضور در این همایش بزرگ گفت: رتبه‌های زیر هزار کنکور کارشناسی و رتبه‌های زیر 100 کارشناسی ارشد در سال 1392 نیز در این همایش مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

کارگر بیان داشت: دانشگاه آزاد مرکز جم آماده آغاز سال تحصیلی جدید است و امیدوار هستیم سالی موفقیت‌آمیز را پیش رو داشته باشیم.

وی یادآور شد: گسترش مراکز آموزش عالی و تقویت دانشگاه‌ها امری لازم است و برای این مهم باید نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گیریم.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول