اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی شهرک‌های مسکونی شهرستان جم خبر داد

برگزاری سمینار و کارگاه پرورش کودک خلاق در شهرستان جم

مسئول فرهنگی شهرک‌های مسکونی شهرستان جم از برگزاری سمینار و کارگاه پرورش کودک خلاق در فرهنگسرای شهرک توحید خبر داد.

برگزاری سمینار و کارگاه پرورش کودک خلاق در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسین زمانی صبح امروز در دیدار با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: پالایشگاه جم در کنار فعالیت‌های صنعتی در امورات فرهنگی نیز نقش مهم و تاثیرگذاری در شهرستان جم ایفا می‌کند.

وی افزود: برگزاری مراسمات و همایش‌های مختلف فرهنگی و هنری از برنامه‌های این پالایشگاه است که با موفقیت انجام گرفته است.

مسئول فرهنگی شهرک‌های مسکونی شهرستان جم از برگزاری سمینار و کارگاه پرورش کودک خلاق در فرهنگسرای شهرک توحید خبر داد و خاطرنشان کرد: در آستانه بازگشایی مستمر مهدهای کودک و آغاز فعالیت‌های آموزشی این مهدها، سمیناری تحت عنوان" پرورش کودک خلاق" با حضور خانواده‌های کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم و دیگر شرکت‌های مستقر در شهرک‌های مسکونی برگزار شد.

زمانی تصریح کرد: در این سمینار بر مشارکت فعال خانواده‌ها در تعلیم و تربیت فرزندان و ارتباط مستمر با مهدهای کودک تاکید شد.

وی افزود: اگر خواستار رسیدن به نقطه ایده‌ال هستیم باید راه‌های جدید را با برنامه‌ریزی و تلاشی دوچندان طی کنیم و تنها از انتقاد کردن صرف پرهیز کنیم.

زمانی خطاب به خانواده‌های ساکن در شهرک‌های مسکونی خاطرنشان کرد: به دنبال هر انتقاد سازنده‌ای باید راهکار نیز ارایه شود و همه در برنامه‌ریزی‌ها نقش فعالی داشته باشند.

وی افزود: در آستانه بازگشایی مدارس تلاش خواهیم کرد که ان‌شاالله با کمک خداوند متعال و اولیاء گرامی رویکرد جدیدی را در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان کارکنان باز کنیم.

زمانی گفت: مدیران و کارکنان مهد کودک‌ها نیز باید با تلاش و جدیت سعی کنند روش‌های صحیح آموزش و تربیت صحیح را به‌عنوان نخستین الگویی رفتاری خود قرار بدهند و مهدکودک‌ها مکانی امن بدون استرس برای فرزندان باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مهدکودک‌ها با داشتن مدیران مجرب و همچنین کارکنان تلاشگر و فراهم کردن امکانات مناسب سال گذشته خدمات قابل توجهی به خانواده‌های کارکنان ارائه کردند.

در این سمینار مواردی در ارتباط با خلاقیت بچه‌ها، عدم مقایسه بچه‌ها با یکدیگر، کنجکاوی آنها، موانع خلاقیت و ترس از شکست  برای اولیاء و مربیان مهدهای کودک تشریح شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول