اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره صنعت،‌ معدن و تجارت دشتستان خبر داد

برگزاری نمایشگاه توزیع کالای مدارس در دشتستان

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از برگزاری نمایشگاه توزیع کالای مدارس در دشتستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه توزیع کالای مدارس در دشتستان

محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تامین معیشت مردم از اولویت‌های مهمی است که در شرایط فعلی تمامی مسئولین باید به آن توجه داشته باشند و سازمان صنعت، معدن و تجارت در این زمینه بیشترین وظایف را عهده‌دار است.

وی افزود: توزیع اقلام و مایحتاج ضروری مردم از طریق برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی در زمان‌های مختلف از اولویت‌هایی است که سازمان صنعت، معدن و تجارت با توجه به آن در راستای رفع نیازهای مردم کوشیده است.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در سال‌جاری شاهد برگزاری 2 نمایشگاه بهاره و طرح ضیافت در شهرستان دشتستان بوده‌ایم که با استقبال پرشور مردمی مواجه شده است.

احمدی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه عرضه کالاهای ویژه طرح بازگشایی مدارس از اولویت‌هایی است که مسئولان دشتستان از ماه‌های گذشته به آن توجه داشته‌اند و در این زمینه شاهد پیگیری‌های گسترده‌ای بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون با مشارکت یکی از مجریان قوی برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح استان که برگزاری نمایشگاه طرح ویژه مدارس در مرکز استان را به عهده‌ دارد، شاهد آغاز به‌کار نمایشگاه عرضه کالای ویژه طرح مدارس در شهر برازجان خواهیم بود.

این مسئول تصریح کرد: این کالا در 40 غرفه به عرضه کالاهای مورد نیاز مردم می‌پردازد و لوازم‌التحریر و پوشاک مهم‌ترین اقلام توزیعی در این نمایشگاه خواهد بود.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار از اهدافی است که در این نمایشگاه شاهد آن خواهیم بود و در این زمینه شاهد توزیع برنج، شکر و مرغ در میان مردم شهرستان دشتستان خواهیم بود.

احمدی اظهار داشت: بر اساس رایزنی‌ها و مذاکرات صورت گرفته، کالاهای این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 20 درصدی میان شهروندان دشتستانی توزیع می‌شود.

وی در ارتباط با مکان برگزاری نمایشگاه توزیع کالاهای مدارس، افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته این نمایشگاه در سالن خیابان فرهنگیان شهر برازجان برگزار می‌شود.

احمدی یادآور شد: این نمایشگاه به مدت 10 روز به فعالیت می‌پردازد و در صورت استقبال مردم شاهد تمدید 48 ساعته آن خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول