اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تخصصی کردن امور شهر انجام شد

افزایش کمیسیو‌ن‌های شورای شهر تبریز

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: دیروز و در جلسه فوق‌العاده شورای شهر آیین‌نامه داخلی شورا بررسی و تغییراتی در آن اعمال شد.

افزایش کمیسیو‌ن‌های شورای شهر تبریز

سعید حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، افزایش تعداد کمیسیون‌ها را از مهم‌ترین تغییرات عنوان و اظهار کرد: تعداد کمیسیون‌های شورای شهر تبریز از پنج کمیسیون به 10 کمیسیون افزایش یافت که این اقدام در راستای تخصصی‌تر شدن مسائل شهری و داشتن نگاه تخصصی به این مسائل صورت گرفت.

وی از کمیسیون خدمات شهری به عنوان نمونه یاد کرد و افزود: این کمیسیون بسیاری از موارد همچون حمل و نقل، بهداشت و محیط زیست را در خود جایی داده بود در حالی که این موارد خود از مهمترین مسائل شهری هستند که باید به صورت تخصصی و با دید علمی به آنها پرداخت شود.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: کمیسیون‌های جذب سرمایه‌گذاری و مشارکت، حمل و نقل شهری، شهرسازی، بهداشت- محیط زیست و فضای سبز و کمیسیون گردشگری- میراث فرهنگی و صنایع دستی پنج کمیسیونی بودند که بنا به تصمیم اعضای شورا به کمیسیون‌های قبلی اضافه شدند.

این منتخب مردم تبریز برای شورای شهر چهارم اضافه کرد: به کمیسیون فرهنگی اجتماعی نیز عنوان ورزشی اضافه شد و به مضمون کمیسیون فرهنگی- اجتماعی و ورزشی تغییر یافت.

وی از افزایش تعداد اعضای کمیسیون‌ها نیز به عنوان تغییر دیگر در آیین‌نامه داخلی شورا یاد کرد و گفت: براساس تصمیم اعضای شورای شهر تبریز در کمیسیون‌های شورا هفت نفر از اعضا می‌توانند حضور داشته باشند که این تعداد در شورای قبلی پنج نفر بوده است.

وی از برگزاری جلسه فوق‌العاده خبر داد و گفت: در این جلسه بررسی آیین‌نامه داخلی و نهایی‌‌کرد موضوع محل استقرار شورا مطرح خواهد شد.

کمیسیون‌های قبلی شورا در کمیسیون‌های عمران و توسعه شهری، خدمات شهری، برنامه و بودجه، تحقیق و نظارت و فرهنگی و اجتماعی خلاصه شده بود.

انتهای پیام/60001/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول