اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی مس کرمان:

شهبازی عملکرد ضعیفی در نقل و انتقالات داشت

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: شهبازی مدیرعامل سابق مس در نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست، تیم خوبی را برای مس در لیگ سیزدهم ببندد.

شهبازی عملکرد ضعیفی در نقل و انتقالات داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمود یاوری جمعه شب پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ما در نیمه نخست بازی خوبی نکردند، در نیمه دوم تازه بازیکنان مس از خواب بیدار شدند، اگر بچه‌ها با رشادت بیشتر و تفکر حفظ  نتیجه به بازی ادامه می‌دادند، نتیجه بازی، پیروزی مس بود.

وی افزود: همین مسئله موجب شد در دقایق پایانی مسابقه تمرکز لازم را نداشته باشیم و در دقایق آخر استرس تیم زیاد شود، به نظر من قضاوت داور مسابقه تاثیرگذاری بر نتیجه دیدار نداشت، اما داور می‌توانست، وقت اضافه بیشتری را برای این نیمه لحاظ کند، چهار دقیقه وقت کمی بود.

وی در مورد جدایی‌اش از مس کرمان بیان داشت: مدیری تیم را بسته که تخصص نداشته است، شهبازی مدیرعامل سابق در نقل و انتقالات خوب عمل نکرده است و این مسئله موجب شده تا تیم با مشکلات زیادی روبه‌رو شود.

یاوری عنوان کرد: تیم باید با اختیار تام سرمربی بسته شود، نمی‌دانم آیا تقوی این اختیار را داشته یا نه، دوست داشتم برای مس و هواداران مفید‌تر باشم، اما شرایط دست به دست هم داد که نتوانیم، خوب نتیجه بگیریم، 10 سال پیش که به کرمان آمدم، رفتارها و حرف‌ها خیلی فرق می‌کرد.

یاوری تصریح کرد: روز اول گفتم از لحاظ مالی حرفی ندارم، اما اختیار می‌خواهم اما در کرمان آرامش و اختیار به من ندادند که این سبب شد در زمانی کم، نتوانم افکارم را پیاده کنم، شاید اگر وقت مناسب‌تری می‌آمدم، موفق‌تر بودم.

سرمربی مس کرمان گفت: نمی‌دانم، مربی بعدی می‌تواند، موفق باشد یا نه، اما اگر خودم یک‌سری شرایط داشتم می‌توانستم، موفق‌تر باشم با این حال تمام فکر و هوشم به نتایج مس کرمان است تا موفقیت‌هایش را بشنوم.

یاوری اظهار کرد: امیدوارم مدیرعامل جدید مثل مدیرعامل قبلی نباشد، شهبازی به من قول داد تا شجاع خلیل‌زاده را به تیم بازگرداند، اما این کار را نکرد، اگر خلیل‌زاده در این تیم بود وضعیت خط دفاعی ما این نبود.

وی در زمینه انتشار اخباری پیرامون رفتنش به فجر سپاسی گفت: هر جا من را بخرند، می‌روم در روزنامه‌ها مدام من را به این تیم و آن تیم می‌برند، اما ای کاش روزنامه‌ها من را به جای تیم به خواب می‌بردند.

یاوری در مورد درگذشت مهدی محمدی اظهار داشت: محمدی هر گاه از مس صحبت می‌کرد با آه حرف می‌زد، اجازه دهید برای محمدی با دلم گریه کنم.

انتهای پیام/80011/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول