اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فوتبال صنعت ساری خبر داد

برگزاری اردوی موفق تیم فوتبال صنعت ساری در تهران

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری اردوی یک هفته‌ای بازیکنان صنعت ساری را در تهران مفید دانست و گفت: شرایط بدنی بازیکنان صنعت ساری در حال حاضر ایده‌ال است.

برگزاری اردوی موفق تیم فوتبال صنعت ساری در تهران

علی اصغر یمینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم در حال حاضر در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و بازیکنان در چند بازی تدارکاتی و دوستانه عالی ظاهر شدند.

وی با اشاره به قهرمانی تیمش در دو مسابقه چهار جانبه بابل و فریدونکنار افزود: تیم صنعت ساری قبل از اعزام به تهران مقابل تیم‌های نساجی، سایپا شمال، شموشک و خونه به خونه بابل پیروز شد.

یمینی اذعان داشت: تیم صنعت در هم‌اکنون در اردوی آمادگی تهران حضور دارد و در سه بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های لیگ برتری و تیم ملی موفق به کسب نتایج مناسبی شد.

مدیرعامل صنعت ساری گفت: در اردوی یک هفته‌ای در تهران بازیکنان صنعت مقابل آلومینیوم هرمزگان به تساوی یک بر یک رسید و در دیگر بازی دوم نیز مقابل سایپا البرز به تساوی دو بر دو رسید.

یمینی در ادامه تصریح کرد: در سومین بازی تدارکاتی تیم فوتبال صنعت ساری در تهران مقابل تیم ملی جوانان بود که این بازی نیز در نهایت به تساوی دو بر دو رسید.

وی در پایان اردوی یک هفته‌ای بازیکنان صنعت ساری را در تهران بسیار مفید دانست و افزود: شرایط بدنی بازیکنان صنعت ساری در حال حاضر ایده‌ال بوده و بازیکنان زیر نظر کادرفنی تمرینات منظم را برگزار تا برای حضور مقتدرانه در لیگ کشور حاضر شوند.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری یکی از نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ دسته دوم کشور است.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول