اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید مازندران در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان:

فراجناحی و ملی فکر می‌کنم/ اولویتم امور اجرایی است

استاندار جدید مازندران در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان با تاکید بر اینکه فراجناحی و ملی فکر می‌کند، یادآور شد: اولویت کاری‌ام امور اجرایی است و حمایت از بخش خصوصی را عامل مهم توسعه استان و گسترش فضای کسب و کار می‌دانم.

فراجناحی و ملی فکر می‌کنم/ اولویتم امور اجرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اعضای مجمع نمایندگان مازندران در نشستی صمیمانه با استاندار جدید مازندران آخرین تحولات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان مازندران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این نشست که با حضور 10 عضو خانه ملت در دفتر مجمع تشکیل شد مهم‌ترین مسائل استان از قبیل بیکاری، اشتغال، امنیت و توسعه بخش‌های مختلف و چگونگی راهکارهای توسعه‌یافتگی به صورت متوازن و متعادل در دستور کار مجمع نمایندگان قرار گرفته و هم‌اندیشی شد.

مجمع نمایندگان در این نشست مهمان ویژه‌ای داشت و آن هم ربیع فلاح بیست و یکمین استاندار مازندران و اولین منتخب استانی دولت تدبیر و امید بود. 

فلاح نیز در این نشست تعامل و همکاری با نمایندگان برای پیشرفت و تعالی مازندران را از برنامه‌های مهم خود نام برد.

نمایندگان مازندران نکاتی از قبیل اهتمام به شایسته‌سالاری، حمایت از تولید محلی در راستای تولید ملی، توجه عمیق به محیط بین‌الملل و ظرفیت کشورهای همسایه، استفاده بهینه از مواهب ملی و طبیعی، توجه به بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت، لزوم تدوین سند متوازن برای توسعه استان، استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان در پیگیری برنامه‌های زیربنایی و کلان استانی و تاکید ویژه بر همدلی و وفاق استانی و برخی مباحث دیگر را با فلاح 58 ساله در میان گذاشتند.

نمایندگان استان همچنین بر حمایت همه جانبه از استاندار منتخب تاکید کردند و آمادگی خود را برای تعامل و همکاری جهت توسعه استان ابراز داشتند.

ربیع فلاح استاندار جدید مازندران نیز در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی مازندران با اشاره به اینکه اهل تجربه و تعامل است، نمایندگان را مظهر اراده ملت و یک همکار برای پیگیری مسائل استان دانست.

وی با تاکید بر اینکه فراجناحی و ملی فکر می‌کند، یادآور شد: اولویت کاری‌ام امور اجرایی است و حمایت از بخش خصوصی را عامل مهم توسعه استان و گسترش فضای کسب و کار می‌دانم.

نخستین استاندار منتخب دولت دکتر روحانی در مازندران به روابط نزدیک خود با اکثریت دولتمردان اشاره کرد و افزود: از این فرصت برای توسعه و تعالی استان بهره می‌گیرد.

فلاح در این دیدار از نمایندگان استان خواست تا او را در انجام مسئولیت خطیری که به عهده گرفته یاری کنند.

وی برگزاری نشست مستمر و جلسات بین مجمع و دستگاه‌های اجرایی را گامی برای تعمیق همدلی و همکاری خواند و گفت: دستگاه‌های اجرایی ملزم به استفاده از نظرات و دیدگاه‌های نمایندگان هستند.

انتهای پیام/2296/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول