اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

آل سعود با تزریق منابع مالی کمک به کشته شدن شیعیان می‌کنند

امام جمعه موقت شهرضا گفت: آل سعود در حالی که خودشان را خادم حرمین تلقی می‌کنند با تزریق منابع مالی در سوریه به کشته شدن شیعیان کمک می‌کنند.

آل سعود با تزریق منابع مالی کمک به کشته شدن شیعیان می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الا سلام اصغر قائمی ظهر امروز با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار کرد: ماه ذی‌القعده به لحاظ اینکه جزو ماه‌های حرام سال به شمار می‌رود از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و باید از این فرصت طلایی برای پرهیز از ارتکاب گناه استفاده لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) پذیرش توبه انسان از سوی خداوند را به عنوان حیات جدید برای بشر یاد می‌کنند و باید برای کسب رضای خداوند نسبت به اهمیت این اصل مهم توجه لازم را داشته باشیم.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اینکه انسان باید در تمامی لحظات آمادگی لازم  را برای انتقال به سرای باقی داشته باشد، افزود: ارتکاب گناهان بزرگ می‌تواند زمینه مشکل آفرینی و محرومیت را برای دیگران ایجاد کند و همگان باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند.

  وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن سال روز میلاد امام رضا(ع)گفت: حضور امام رضا(ع) در کشور ایران زمینه بروز تحولات گسترده فرهنگی و مذهبی را در کشور ما ایجاد کرده است و باید شکر گزار این نعمت بزرگ الهی باشیم.

قایمی با اشاره به اینکه تشدید ناآرامی‌ها در سوریه ناشی از حمایت‌های برخی کشورهای منطقه است، افزود: آل سعود  در حالی که خودشان را خادم حرمین تلقی می‌کنند با تزریق منابع مالی در سوریه به کشته شدن شیعیان کمک می‌کنند و بر همین اساس نباید برخی افراد از حمایت کشور ایران از سوریه اظهار گلایه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نعمت ولایت فقیه فصل تمایز انقلاب مردم ایران با سایر انقلاب‌های منطقه و جهانی است، تصریح کرد: اگر کشور ما از نعمت ولایت فقیه محروم بود بدون شک در فضای سال 88 کشور ایران نیز مستعد بروز بحران‌های بزرگی همچون سوریه و مصر بود و به همین لحاظ باید از درگاه خداوند به پاس این نعمت الهی شکرگزاری کنیم.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور ما با مشکلات اقتصادی مواجه است، بیان داشت: تورم و گرانی به عنوان بارزترین مصادیق سو تدبیر مدیران گذشته مطرح است و این موضوع باید مد نظر همگان قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی روحانیون در شهرضا به نق زدن عادت کرده‌اند، ادامه داد: در حالی که برخی افراد در دوران شاه جرات اعتراض به یک سرباز را نداشتند در حال حاضر به عالی‌ترین مقام‌های کشور و نظام تهمت می‌زنند و بر همین اساس از مردم انتظار داریم از تداوم این مسایل ناگوار جلوگیری کنند.

قایمی با اشاره به اینکه شکرگزاری از نعمت ولایت فقیه در کشور ما یک وظیفه همگانی است، خاطرنشان کرد: بنده هزینه زندگی‌ام را از طریق روضه خوانی امام زمان(عج) تأمین می‌کنم و به هیچ عنوان حقوق بگیر نظام جمهوری اسلامی نیستم، اما سکوت در برابر برخی ناملایمات را جایز نمی‌دانم.

انتهای پیام/63011/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول