اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

برائت از مشرکین یکی از ارکان حج است

امام جمعه شوشتر گفت: برائت از مشرکین یکی از ارکان حج ابراهیمی است و باید برای اجرای این برنامه عظیم برنامه‌ریزی دقیق کرد.

برائت از مشرکین یکی از ارکان حج است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان شوشتر گفت: برائت از مشرکین یکی از ارکان حج ابراهیمی است که باید برای اجرای دقیق آن برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به اختلاف نظرهایی که در برگزاری این برنامه وجود دارد، خاطر نشان کرد: اجرای این برنامه بر اساس آیات قرآن است و برائت جستن از دشمنان اسلام امری ضروری است.

وی با اشاره به برداشت نادرست کشور عربستان از برخی آیات قران گفت: آیات قران در این زمینه بسیار شفاف هستند و تصریح می‌کنند که مسلمانان با همدیگر در مراسم حج جدال نکنند و سخنی از برائت جستن از دشمنان اسلام نبرده است و این مسئله را نهی نکرده است.

*درباره انتصابات حرف داریم

امام جمعه شهرستان شوشتر گفت: برای انتصاب‌های انجام شده حرف برای گفتن داریم و به این دلیل از دولت می‌خواهیم تا در این زمینه دقت بیشتری داشته باشد.

سلیمانی با اشاره به اینکه خوزستان توجه بیشتری نیاز دارد، افزود: استان خوزستان در بخش کشاورزی، آب، برق، نفت، راه‌اهن و... نیازمند توجه بسیار زیادی است و مردم انتظار ایجاد تحملی بزرگ را دارند.

وی تاکید کرد: میلاد امام‌رضا(ع) یکی از اعیاد بزرگ است که باید با گرامیداشت این عید در راستای بزرگداشت دهه کرامت برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/72006/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول