اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نیرو:

آذربایجان‌غربی همواره رشادت‌های حجت‌الاسلام حسنی را به خاطر خواهد داشت

وزیر نیرو گفت: آذربایجان‌غربی همواره رشادت‌های حجت‌الاسلام حسنی را به خاطر خواهد داشت.

آذربایجان‌غربی همواره رشادت‌های حجت‌الاسلام حسنی را به خاطر خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان‌غربی، عصر پنج‌شنبه حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در سفر به استان آذربایجان‌غربی به همراه وحید جلال‌زاده استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی با حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی امام جمعه ارومیه دیدار کرد.

وزیر نیرو در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مجاهد نستوه حجت‌الاسلام حسنی و آرزوی سلامتی برای وی، خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی به وجود چنین شخصیت مبارز و انقلابی افتخار می کند و حافظه تاریخی این استان رشادت‌ها و دلاوری‌های حجت‌الاسلام حسنی را در صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی همواره به خاطر خواهد داشت.

چیت‌چیان در ادامه سخنان خود ضمن ارائه گزارشی در خصوص آخرین تصمیمات و برنامه‌های پیش‌بینی شده جهت احیای دریاچه ارومیه در وزارت نیرو، گفت: رعایت الگوی کشت در کشاورزی، اجرای پروژه‌های انتقال آب از جنوب و شمال استان به دریاچه ارومیه، ارائه تسهیلات به کشاورزان جهت استفاده از شیوه‌های آبیاری نوین در اراضی کشاورزی از جمله طرح‌های پیش‌بینی شده برای احیای دریاچه ارومیه است.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گزارشی در خصوص سفر وزیر نیرو و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به استان و نتایج بازدید میدانی از دریاچه ارومیه را خدمت حجت الاسلام حسنی ارائه نمود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی هم در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات استاندار آذربایجان غربی در جهت توسعه استان، گفت: برای دولت یازدهم نیز آرزوی توفیق در عرصه خدمتگزاری دارم و امیدوارم در رسیدن به اهداف و برنامه‌هایش موفق باشد.

حسنی ادامه داد: موضوع دریاچه ارومیه به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان استان آذربایجان غربی باید در دستور کار دولت یازدهم قرار گیرد و انتظار می‌رود که این دولت با اتخاذ تدابیر لازم، در جهت احیای دریاچه ارومیه اقدام کند.

انتهای پیام/61001/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول