اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز برگزار می‌شود

تجلیل از جانبازان در قالب همایش کاروان‌های حج تمتع آذربایجان غربی

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: امروز در حاشیه برگزاری همایش حج تمتع کاروان‌های شمال و جنوب آذربایجان غربی از جانبازان بالای 50 درصد حج تمتع 92 تجلیل می‌شود.

تجلیل از جانبازان در قالب همایش کاروان‌های حج تمتع آذربایجان غربی

امیر شجاع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حج تمتع نماد شکوه و عظمت دنیای اسلام است که صلابت مسلمانان را به جهانیان نشان می‌دهد.

وی با اعلام اینکه همایش نخست حج تمتع 92 آذربایجان غربی به مرکزیت ارومیه 15 شهریور ماه سال جاری در پارک ائللرباغی ارومیه برگزار شد، افزود: همایش کاروان‌های شمال و جنوب استان امروز با شرکت زائران مناطق شمالی و جنوبی استان برگزار می‌شود.

شجاع‌زاده خاطرنشان کرد: همایش کاروان‌های شمال استان به مرکزیت خوی و همایش کاروان‌های جنوب استان به مرکزیت مهاباد برگزار می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی تجلیل از جانبازان بالای 50 درصد زائر امسال حج تمتع از استان را از برنامه‌های جنبی این همایش عنوان کرد و گفت: از جانبازان استان که در قالب حج تمتع 92 به خانه خدا اعزام می‌شوند برای قدردانی از زحمات آن‌ها که در راه دفاع از اسلام و انقلاب مشکلات متعددی را متحمل شده‌اند در حاشیه این همایش تجلیل می‌شود.

شجاع‌زاده تعداد کل جانبازان و آزادگان امسال زائر خانه خدا از آذربایجان غربی را 10 نفر عنوان کرد و افزود: این اقدام با توجه به هفته دفاع مقدس و تجلیل از زحمات و رشادت‌های جانبازان و آزادگان و همچنین خانواده‌های آنها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول