اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش هفتکل خبر داد

کسب رتبه نخست توسط فرهنگیان هفتکلی در کمک به بازسازی ایوان حرم علوی

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش هفتکل از کسب رتبه نخست کمک به بازسازی ایوان طلای حرم علوی توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان هفتکلی خبر داد.

کسب رتبه نخست توسط فرهنگیان هفتکلی در کمک به بازسازی ایوان حرم علوی

محمود مؤمنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در سال گذشته دانش‌آموزان و فرهنگیان هفتکلی در کمک به بازسازی ایوان طلای حرم حضرت علی (ع) رتبه نخست را در استان خوزستان به دست آوردند.

وی افزود: به منظور بازسازی ایوان طلای حرم حضرت امیرالمومنین علی (ع) در نجف اشرف دانش‌آموزان و فرهنگیان هفتکلی تا کنون 30 خشت طلا را اهدا کردند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش هفتکل تصریح کرد: این خشت‌ها بیش از 2 برابر تهعد اداره آموزش و پرورش هفتکل برای تامین خشت‌های ایوان طلای حرم حضرت امیرالمومنین (ع) بوده است.

این مقام مسئول گفت: از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات سهمیه‌ای برای دانش‌آموزان و فرهنگیان تعیین شده بود که سهم اداره آموزش و پرورش هفتکل برای تامین خشت‌های ایوان طلای حرم نورانی علوی 13 خشت تعیین شده بود.

وی با ابراز خوشحالی از مشارکت بی‌نظیر دانش‌آموزان و فرهنگیان هفتکلی در تامین خشت‌های ایوان طلای حرم علوی گفت: هم اکنون در این زمینه، رتبه نخست استان خوزستان در بین ادارات آموزش و پرورش را کسب کرده‌ایم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش هفتکل اظهار داشت: این 30 خشت به صورت نقدی و یا اقساط توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان هفتکلی اهدا شده است.

وی اضافه کرد: همکارانی که می‌خواهند هزینه یک یا چند خشت را به صورت اقساط بپردازند می‌توانند با مراجعه به معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش هفتکل این کار را انجام دهند.

به گفته مؤمنی، فرهنگیان عزیز و خانواده‌های دانش آموزان هفتکلی، می‌توانند برای دریافت وام یک میلیون تومانی از بانک قرض الحسنه رسالت، در بازسازی ایوان طلای حرم حضرت امیرالمومنین علی (ع) در نجف اشرف مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال 92 نیز هزینه ساخت 7 خشت طلای دیگر از سوی همکاران فرهنگی پرداخت خواهد شد تا برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان افزوده شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش هفتکل با احتساب این 7 خشت طلا مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان هفتکلی برای تامین خشت‌های ایوان طلای حرم حضرت امیرالمومنین علی (ع) در نجف اشرف به 37 خشت افزایش می‌یابد.

مؤمنی از همه فرهنگیان و خانواده‌های دانش‌آموزان هفتکل و سراسر استان خوزستان خواست تا فرصت را غنیمت شمرند و در این کار خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/72010/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول