اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

افزایش 50 درصدی تلفات جاده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 50 درصد رشد تلفات تصادفی نسبت به سال گذشته در استان داشته‌ایم.

افزایش 50 درصدی تلفات جاده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات در استان ما به جاده‌ها و مسیرهای ارتباطی برمی‌گردد که لازم است برای هموار کردن مسیر توسعه استان این زیرساخت اصلی هر چه زودتر تکمیل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در سال‌های گذشته و به خصوص در هشت سال دوره دولت‌های نهم و دهم اتفاقات بسیار خوبی صورت گرفت و تقریباً استان از بن‌بستی که در گذشته وجود داشت خارج شد که این همه کار نبود.

صابری افزود: باید جاده‌ها و محورهای امنی در استان ایجاد شود تا سرمایه‌گذار و مسافر و گردشگر با اطمینان خاطر بیشتری استان را مقصد نهایی خود برای تولید و کار و گردش قرار دهد.

وی اصلاح جاده‌ای در استان را نیازمند عزم جدی دانست و گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ما اکنون برخی نقاط ناامن جاده‌ای در استان است که شما هر ماه شاهد تصادفات مرگباری در جاده‌های استان هستید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طی تحلیلی که روی آمار داشته‌ام امسال نسبت به 5.5 ماه سال گذشته تا به امروز 50 درصد تلفات جاده‌ای بیشتر از سال‌ گذشته داشته‌ایم.

مسئول ارشد استانی عنوان کرد: به عنوان مدیر یک استان بسیار از این آمار متأسفم و می‌دانم که آماری بسیار بالا و نگران کننده است که باید با تخصیص اعتبارات و سرعت دادن به کار ساخت و ترمیم جاده‌ها از این وضعیت خارج شویم.

صابری گفت: آمار نشان می‌دهد که از فروردین امسال تاکنون که شش ماه از سال می‌گذرد 78 نفر از مردم و هم‌وطنان و هم استانی‌ها را در این جاده‌ها از دست داده‌ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما در برنامه داریم که سالی 10 درصد از آمار تصادفات و تلفات جانی کم شود اما این آمار نشان می‌دهد که نه تنها کاهش نداشته‌ایم بلکه 26 نفر یعنی 50 درصد افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/2571/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول