اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

امام‌زادگان و بقاع متبرکه دریچه‌ای برای توسل به اهل بیت(ع) هستند

امام جمعه بیجار با بیان اینکه امام‌زادگان و بقاع متبرکه دریچه‌ای برای توسل به اهل بیت هستند، گفت: وجود امام‌زادگان در هر منطقه منشأ نورانیت و برکت است.

امام‌زادگان و بقاع متبرکه دریچه‌ای برای توسل به اهل بیت(ع) هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی عصر امروز در دومین همایش استانی تکریم و بزرگداشت امام‌زادگان که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در امام‌زادگان شهر پیرتاج برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت معصومه(س) و  ثامن الحجج امام رضا (ع)، اظهار کرد: امام‌زادگان همواره منشا فیوضات و برکات و مکانی برای ترویج فرهنگ اسلامی هستند و تکریم آنان مانند تکریم امامان معصوم(ع) است.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: وجود امام‌زادگان در هر منطقه منشأ نورانیت و برکت است و شناخت سیره اهل بیت(ع) وظیفه همه مسلمانان است.

مرادی تصریح کرد: خداوند سبحان پاداش نبی اکرم را مودت اهل بیت معرفی می‌کند و این نشان از اهمیت تکریم اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه مردم ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار بیجار دلداده و شیفته اهل بیت(ع) هستند خاطرنشان کرد: ملت ایران پناهگاه اهل بیت و ائمه اطهار هستند و آمار بقاع متبرکه در نقاط مختلف کشورمان بیانگر ارادت و دلدادگی مردم ایران به اهل بیت است.

امام جمعه بیجار اذعان کرد: هر کس با خاندان پیامبر آشنا شده و محبت اهل بیت را در دل بپروراند راه سعادت را در پیش گرفته است.

حجت‌الاسلام مرادی با بیان اینکه هنگام زیارت این بقاع متبرکه و امام‌زادگان بر معرفت و درک معنوی نسبت به اهل بیت افزوده می‌شود گفت: شناخت و انس با اهل بیت در این مکان‌‌های سرشار از معنویت و نورانیت امکان‌پذیر خواهد بود.

مرادی در ادامه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان برای تخریب چهره اسلام ناب محمدی و کمرنگ کردن معنویات و اعتقادات معنوی مسلمانان خصوصا مسلمانان ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: حضور مردم به ویژه جوانان در امام‌زادگان و بقاع متبرکه نشان از توجه و ارادت به معنویات، اهل بیت و اسلام است و موجب هراس دشمنان می‌شود.

وی به نقش و تاثیرگزاری بقاع متبرکه در راستای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: توجه به عمران و آبادنی امام‌زادگان و برگزاری اینگونه همایش‌ها در چنین اماکنی بستر مناسبی برای مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان است.

امام جمعه بیجار در پایان امام‌زادگان و بقاع متبرکه دریچه‌ای برای توسل به اهل بیت(ع) نام برد و گفت: زیارت امام‌زادگان نشان از وفاداری، تجدید پیمان با تفکر و اندیشه اسلامی است.

انتهای پیام/79015/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول