اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان آذربایجان غربی خبر داد

مستندسازی بیوگرافی شهدای ورزشکار آذربایجان غربی

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: آمار شهدای ورزشکار آذربایجان غربی جمع‌آوری و برای مستندسازی به موسسه خانه پرواز هنر قم ارسال شده است.

مستندسازی بیوگرافی شهدای ورزشکار آذربایجان غربی

 سجاد بیرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از اقداماتی که از طرف معاونت فرهنگی ورزش و جوانان آذربایجان غربی در دو ماه اخیر انجام شده شامل جمع‌آوری آمار شهدای ورزشکاران آذربایجان غربی و ارسال به موسسه خانه پرواز هنر قم برای مستندسازی بیوگرافی شهدای ورزشکار آذربایجان غربی است.

وی ادامه داد: این مستندسازی به صورت بیوگرافی و اطلاعات تکمیلی توسط موسسه خانه پرواز هنر قم انجام خواهد شد.

بیرامی برگزاری و همکاری اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور به ویژه یادمان شهید کاظمی در پیرانشهر و اعزام چهار نفر به گردهمایی گروه‌های مرجع، شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد، شبکه اندیشه‌ورزی شهید مطهری و اندیشه‌ورزی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان اندیشه ناب و حجاب و عفاف با عنوان راهی نجابت را از دیگر اقدامات انجام شده در دو ماه اخیر عنوان کرد.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: اردوهای جهادی تحت عنوان طلایه‌داران جهاد از مورخه 12 تا 14 شهریور به گلستان اعزام شدند.

بیرامی یادآور شد: شش نفر نیز به همایش شبکه ایثار، جهاد و شهادت با عنوان "وارثون" زیر نظر اداره ورزش و جوانان در قم اعزام شدند که این همایش از 15 تا 17 شهریور برگزار شد.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان آذربایجان غربی یادآور شد: چهار مسجد ادارات ورزش و جوانان آذربایجان غربی در دو ماه اخیر در شهرستان‌های استان تجهیز شده است.

وی ادامه داد: برگزاری و مشارکت در یادواره 14 شهید، توزیع اقلام فرهنگی به ادارات و جوانان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در شب‌های ماه مبارک رمضان، همکاری با بسیج ورزشکاران در برگزاری دوره‌های آموزشی بصیرت، اخلاق پهلوانی و برگزاری دوره‌های قرآن توسط دارالحافظین از دیگر اقدامات انجام شده در دو ماه اخیر است.

بیرامی با بیان اینکه وام ازدواج و نحوه پرداخت توسط بانک‌های عامل و آمار متقاضیان رصد و گزارش‌گیری می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح ماکت شهدای سردشت در محوطه اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در دست مطالعه و طراحی است.

انتهای پیام/61005/ج30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول