اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد جشن‌های دهه کرامت مسجد مقدس جمکران خبر داد

برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام دهه کرامت

دبیر ستاد جشن‌های دهه کرامت مسجد مقدس جمکران از برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام دهه کرامت در این مکان مقدس خبر داد.

برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام دهه کرامت

حجت‌الاسلام محمد‌علی اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در دهه کرامت پرداخت و اظهار کرد: هم‌زمانی دهه کرامت و سفرهای ایام پایانی تابستان، فرصت نابی برای همه مراکز فرهنگی شهر مقدس قم است تا خدمات متفاوتی به زائران کریمه اهل بیت و مسجد مقدس جمکران داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران در این دهه شاهد بیش از 100 برنامه‌ متنوع و فاخر است، ادامه داد: جشن‌های دهه کرامت مسجد مقدس جمکران از روز شنبه عصر با حضور دختران دانشجو در سالن عصر آفتاب آغاز شد و سایر برنامه‌ها نیز طبق زمان‌بندی صورت گرفته به اجرا در می‌آید.

دبیر ستاد جشن‌های دهه کرامت مسجد مقدس جمکران گفت: در این دهه ویژه برنامه‌های متنوعی توسط واحد مراسم‌ها، با بیش از ده‌ها برنامه طرح‌ریزی شده از عصر روز شنبه آغاز شده است و تا روز میلاد علی بن موسی الرضا (ع) ادامه خواهد داشت.

اخوان افزود: کانون مفتاح مسجد مقدس جمکران علاوه بر گسترش برنامه‌های عادی خود همچون تبلیغ چهره به چهره، حلقه‌های معرفت، کارگاه نوجوانان هدیه آسمانی و تکریم خادمان دختر نوجوان را در برنامه‌های خود دارد و همچنین نمایشگاه دخترانه قطعه‌ای از بهشت را در سالن مفتاح افتتاح خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی هنری گل نرگس مسجد مقدس جمکران نیز در این ایام برنامه‌های شاد و تربیتی با موضوع دهه کرامت را برای کودکان اجرا می‌کند، ادامه داد: روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران نیز با برنامه‌ها و پخش نواهای متناسب با ایام، فضای مسجد را آماده پذیرایی معنوی از زائران کرده است.

مدیر کانون مفتاح مسجد مقدس جمکران در پایان از فعالیت‌های فرهنگی واحد خواهران در این ایام خبر داد و گفت: واحد خواهران مسجد نیز با گسترش فعالیت‌های خود در حوزه عفاف و حجاب، ده‌ها حلقه معرفت با موضوع  شخصیت حضرت معصومه (س) در ایام دهه کرامت برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/78009/ل/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول