اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر خبر داد

انجام طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی ملایر

مسئول حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر از انجام طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی شهرستان ملایر خبر داد.

انجام طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی ملایر

سیداسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به فعالیت هشت شرکت مسافربری با 60 دستگاه اتوبوس در شهرستان ملایر اظهار داشت: علاوه بر این تعداد اتوبوس در شهرستان ملایر 350 دستگاه مینی‌بوس و بیش از 130 دستگاه سواری پلاک عمومی فعالیت دارند.

وی بیان داشت: در حال حاضر همه کارهای واگذاری در راستای رفاه خدمات حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان انجام می‌شود.

مسئول حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر تصریح کرد: در این زمینه این اقدامات از سوی استان در قالب توافقنامه و تفاهمنامه‌‌ای به شهرستان واگذار شده است.

وی ادامه داد: تنها یک مورد در استان انجام می‌شود و آن انجام تست عدم اعتیاد رانندگان پایه یک بوده که توسط پلیس راه استان صورت می‌گیرد.

صفوی‌زاده ابراز داشت: در حال حاضر بیشتر اتوبوس‌های ترمینال ملایر ـ تهران به روز و دارای امکانات استاندارد و در شأن مسافران بوده و در راستای رفاه و خدمات و جابجایی مسافران فعالیت دارند.

وی از انجام طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در این زمینه همه مسافربران روستایی شناسایی شده‌اند.

مسئول حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر عنوان داشت: در این طرح 136 مسافربر روستایی برای ساماندهی به استان معرفی شده و تا کنون از این تعداد برای 30 نفر کارت تردد صادر شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی به تأمین سرویس مدارس اشاره و تصریح کرد: در جلساتی که با آموزش و پرورش در شهرستان تشکیل شده است هماهنگی‌های لازم برای تأمین سرویس مدارس به عمل آمده که آمادگی کامل را برای در اختیار گذاشتن دستگاه‌های سواری برای سرویس مدارس داریم.

صفوی‌زاده گفت: سال گذشته بیش از 50 دستگاه در اختیار سرویس مدارس قرار گرفت که امسال نیز آمادگی قرار دادن 100 دستگاه سواری و ون را توسط سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی داریم.

وی اظهار داشت: مقرر شده است که نسبت به سال گذشته کرایه سرویس‌های مدارس 25 درصد افزاش داشته باشد.

صفوی‌زاده در ادامه به مجتمع‌های رفاهی بین راهی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پنج مجتمع رفاهی فعال در مسیرهای ورودی شهرستان وجود دارد.

وی از ساخت دو مجتمع دیگر در ملایر خبر داد و گفت: یکی از این مجتمع‌ها در محور ملایر ـ اراک و یکی هم در 10 کیلومتری محور ملایر ـ جوکار ساخته می‌شود که مجوز و موافقت اصولی ساخت این دو مجتمع گرفته شده است.

انتهای پیام/89013/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول