اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو سومین دوره شورای اسلامی شهر کهریزک خبر داد

افزایش سرانه حمل و نقل عمومی در کهریزک

عضو سومین دوره شورای اسلامی شهر کهریزک با اشاره به کارنامه این شورا از افزایش سرانه حمل و نقل عمومی در این منطقه خبر داد.

افزایش سرانه حمل و نقل عمومی در کهریزک

مهدی زرگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران امتداد خط مترو یک تهران به شهر کهریزک را یکی از راه‌های توسعه حمل و نقل عمومی، اجتماعی و اقتصادی این شهر برشمرد و با معرفی اقدامات انجام شده جهت دسترسی مناسب شهروندان به ایستگاه مترو گفت: با احداث ایستگاه مترو کهریزک زمان سفرهای درون شهری شهروندان با کاهش چشمگیری همراه بوده به همین منظور برای جلب رضایت و رفاه حال شهروندان ساخت پایانه  و پارکینگ عمومی در حاشیه شرقی ایستگاه در دستور کار شهرداری کهریزک قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای این پروژه با هدف ساماندهی خطوط تاکسی و اتوبوس و تامین پارکینگ عمومی ایستگاه مترو در محیطی به مساحت پنج هزار مترمربع تعریف شده است.

زرگر پیوستن شهر کهریزک به شبکه جامعه ایمن یکی از رسالت‌های مدیریت شهر را پیشگیری و کاهش آسیب‌های فیزیکی و ترافیکی شهر برشمرد.

اصلاح هندسی در تقاطع دور برگردان‌ها، نصب چراغ‌های راهنمایی و خط کشی معابر، ساخت پل‌های مختلف عابر پیاده و یک پل مکانیزه، نصب علائم ترافیکی و همسطح سازی پیاده‌روها، شناسایی مکان‌های حادثه‌خیز ترافیکی و اصلاح معابر، اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید بهشتی واقع در تقاطع جاده قم، اجرای تقاطع غیرهمسطح 60 متری امام حسین (ع) واقع در جاده قدیم قم، احداث مترو کهریزک، اجرای دوربرگردان ایستگاه مترو کهریزک، احداث پارکینگ مترو کهریزک، انتقال ایستگاه تاکسی به محل مناسب، نرده‌کشی رفوژ ‌جاده قدیم قم، ساخت 25 ایستگاه جدید اتوبوس و ... اقداماتی است که با پیگیری اعضای شورای سوم و همکاری مدیران شهرداری کهریزک در طول سال گذشته تاکنون صورت گرفته است.

عضو سومین دوره شورای اسلامی شهر کهریزک در پایان اذعان داشت: این اقدامات در راستای افزایش ایمنی شهر و شهروندان صورت گرفته است. 

انتهای پیام/2462/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول