اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان:

ناوگان حمل و نقل کشور نیاز به استانداردسازی دارد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: ناوگان حمل و نقل در کشور اعم از سنگین و سبک نیاز به استانداردسازی دارد.

ناوگان حمل و نقل کشور نیاز به استانداردسازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسینعلی شمعانیان شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان 6.5 درصد از جمعیت کشور را دارا است، اظهار کرد: حمل و نقل استان اصفهان سهم 13 درصدی از کشور، رتبه اول حمل و نقل کالا و رتبه سوم در جابجایی مسافر را دارد.

وی افزود: به دلیل گردشگری بودن استان اصفهان با 65 هزار نفر راننده، 630 شرکت حمل ونقل و سهم 11 درصدی رانندگان و ناوگان دارای بیشترین سهم فعالیت شرکت حمل و نقل در کشور هستیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان تصریح کرد: اصل سرمایه بخش حمل و نقل و پایانه‌ها مربوط به بخش خصوصی است و توانسته 35 هزار ناوگان با مجموعه پایانه‌های بار و مسافریرا با سرمایه خود ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکلی که در بخش حمل و نقل با آن روبه‌رو هستیم عمر بالای ناوگان بار است که باعث ایجاد مسائلی از قبیل عارضه‌ها، تصادفات، مصرف سوخت بالا و مسائلی از این دست می‌شود.

شمعانیان افزود: با توجه به سختی کار این شغل به ویژه برای رانندگان حرفه‌ای در زمینه حمل ونقل بار خواهشمندیم ین موضوع را مبذول داشته و مورد بررسی قرار دهید.

وی از جمله پیشنهادات خود در زمینه رفع مشکلات به شرح زیر دانست و افزود: اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای نوسازی ناوگان و استانداردسازی ناوگان به‌طور کلی برای کشور اعم از سنگین و سبک به دلیل اینکه عارضه‌های بسیاری در بحث تصادفات است.

این مسئول اذعان داشت: خواهشمندیم اعتباراتی در جهت سرمایه‌گذاری بخش توسعه شرکت محوری و در بخش رانندگان نیز تسهیلات ارزان قیمت در کارگروه اشتغال اختصاص داده شود.

وی تاکید کرد: در چند سال گذشته از کارگروه اشتغال هیچ‌گونه اعتباراتی دریافت نکرده‌ایم و در مقابل از سوی بخش خصوصی در موارد ناوگان و سایر موارد کمک بسیاری شده است.

انتهای پیام/63015/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول