اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام گرفت

ارائه هفت پانل در دومین روز کنگره بین‌المللی سلامت زنان

دبیر علمی کنگره بین‌المللی سلامت زنان از وجود هفت پانل برای ارائه مقاله در دومین روز از همایش بین‌المللی ارتقای سلامت زنان در ارومیه خبر داد.

ارائه هفت پانل در دومین روز کنگره بین‌المللی سلامت زنان

فاطمه بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امروز دومین روز از همایش بین‌المللی سه روزه ارتقای سلامت زنان، در ارومیه برگزار می‌شود که در آن هفت پانل از 12 پانل قابل ارائه در این کنگره ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز پانل‌های «سرطان‌های زنان»، «مرگ مادر»، «زایمان ایمن» و «یائسگی و سالمندی» در قالب 15 مقاله ارائه می‌شوند.

بهادری پانل «نازایی» را دیگر پانل قابل ارائه در دومین روز برگزاری کنگره بین‌المللی سلامت زنان اعلام و تصریح کرد: این پانل در قالب سه مقاله ارائه می‌شود.

وی پانل بعدی را پانل «تنظیم خانواده و اختلالات جنسی» عنوان کرد و افزود: این پانل در قالب ارائه چهار مقاله به بررسی اپیدمیولوژیکی اختلالات و انحرافات جنسی دختران، بررسی میزان شیوع و عوامل مرتبط سقط عمدی جنین در زنان و مطالعه پدیدارشناسی از تجربه حاملگی ناخواسته در زنان می‌پردازد.

دبیر علمی کنگره بین‌المللی سلامت زنان همچنین موضوع آخرین پانل امروز همایش را «حقوق زنان، اشتغال و مشارکت» آنان اعلام کرد و گفت: این پانل بعد از ظهر امروز در قالب پنج مقاله ارائه می‌شود که به بررسی ارتباط میان سرسختی روانشناختی و کیفیت زندگی در برخی زنان سرپرست خانوار، تحلیل جامعه‌شناختی گرایش دختران جوان به مصرف لوازم آرایشی، بررسی ارتباط میان التزام عملی به باورهای دینی و هوش هیجانی در زنان، عوامل موثر بر نحوه مقابله با استرس و بررسی ارتباط میان سبک‌های دلبستگی بزرگسالان و دلبستگی به خدا در زنان دارای تعارضات زناشویی می‌پردازد.

بهادری همچنین از ارائه دو پانل «پزشکی قانونی، اعتیاد و خشونت زنان» و «عفونت‌های مادر» در روز جمعه، آخرین روز از این همایش خبر داد.

گفتنی است روز گذشته در نخستین روز برگزاری این همایش پانل‌های «سبک زندگی»، «مسائل روحی و روانی» و «حاملگی‌های پرخطر» در قالب 13 مقاله و در جمع محققان داخلی و خارجی حاضر در همایش ارائه شد. 

انتهای پیام/61006/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول