اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهادکشاورزی مازندران خبر داد

اصلاح نژاد گاو بومی و دورگه در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی مازندران از توزیع اسپرم نژاد دو منظوره شیری - گوشتی سمینتال برای اصلاح نژاد گاو بومی و دورگه مازندران خبر داد.

اصلاح نژاد گاو بومی و دورگه در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی مازندران، حسین نگهدار از توزیع اسپرم نژاد دو منظوره شیری - گوشتی سمینتال برای اصلاح نژاد گاو بومی و دورگ مازندران خبر داد.

وی افزود: به منظور حفظ ذخایر مستعد ژنتیکی گاو بومی مازندران و جلوگیری از انقراض این سرمایه ملی و آشنایی دامداران نسبت به عوامل موثر در تولید و نقش اصلاح نژاد در افزایش تولیدات شیر و گوشت در راستای اجرای پروژه آمیخته‌گری کنترل شده و توسعه تلقیح مصنوعی به عنوان یک ابزار مهم اصلاح نژادی در سطح دامداری‌های روستایی، مقدار یک هزار دُز اسپرم نژاد دو منظوره شیری - گوشتی سمینتال از سوی این معاونت و مرکز اصلاح نژاد کشور برای اصلاح نژاد گاو بومی و دورگه استان به صورت رایگان به ماموران تلقیح مصنوعی ارایه شد.

نگهدار گفت: این مقدار با معرفی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌های تابعه استان در بین واحدهای دامداری روستایی جهت افزایش راندمان تولید شیر و گوشت استفاده می‌شود.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول