اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت امور دام جهاد کشاورزی شهرستان اردستان:

یاقوت کویر موجب پیشرفت شهرستان اردستان در تولید گوشت قرمز است

مدیریت امور دام جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: واحد یاقوت کویر یک واحد دامداری با ظرفیت 5 هزار گوساله است که امیدواریم با راه‌اندازی آن وضعیت بهتری در تولید گوشت قرمز استان داشته باشیم.

یاقوت کویر موجب پیشرفت شهرستان اردستان در تولید گوشت قرمز است

احمد حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امسال تولید گوشت قرمز در شهرستان اردستان یک هزار و 890 تن است که سهم عمده‌ای در استان به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تامین گوشت قرمز در شهرستان اردستان از دو منبع جداگانه گوساله‌های پرواری که 5 هزار راس است و گوسفند و بز به تعداد 135 هزار راس است انجام می‌گیرد.

مدیریت امور دام جهاد کشاورزی شهرستان اردستان تصریح کرد: دام‌های کشتار شده در چهار ماه اول سال شامل گوسفند و بز 770 راس گاو و گوساله 110 راس است که بیش از 62 تن گوشت قرمز تولید و در شهرستان توزیع شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرستان اردستان در تولید گوشت قرمز رتبه 17 را دارا است و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری وضعیت بهتری را در تولید گوشت قرمز داشته باشیم که با راه‌اندازی واحد یاقوت کویر امکان‌پذیر است.

حسامی اذعان داشت: واحد یاقوت کویر یک واحد دامداری با ظرفیت 5 هزار گوساله است که تاکنون با وجود نیازهای اعتباری زیاد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و امیدواریم به زودی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/63015/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول